Avon Naturals swirl losioni i sprej za tijelo

Drage moje, evo me nakon malo kraće stanke. Nažalost, ne zato što mi je trebao odmor ili što nisam imala vremena, nego zbog spleta okolnosti. Naime, prošli tjedan mi je riknuo laptop :(((.. mislim da dalje nema potrebe išta objašnjavati :D No, problem je riješen i mogu krenuti sa novim postovima. Ideja ima pregršt, a vremena premalo, ali sve se može kad postoji volja i želja :)

Donosim vam recenziju Avon swirl losiona i spreja za tijelo. Znam da je možda malo kasno za to s obzirom da su dostupni u katalogu još od prošle godine, ali mislim da su vrijedni spomena pogotovo u ovo predblagdansko i blagdansko vrijeme  (zbog šljokica) :)




Što Avon kaže o ovim losionima?

Svjetlucavi losion za tijelo. Pružite svom tijelu svjetlucavi sjaj. Formuliran sa shea maslacem i vitaminima C i E, ovaj raskošni dvostruki losion za tijelo pruža dugotrajnu hidratizaciju.


Warm spice & vanilla shimmering swirl losion za tijelo


Ovaj losion sam naručila taman pred ljeto, negdje u lipnju i koristila sam ga tijekom ljeta na preplanuloj puti. Moram priznati da sam oduševljena njime. Daje tako divan i zdrav sjaj baš zbog sitnih šljokica tako da doslovno blještite :D
Meni je poseban upravo zbog toga što sadrži te sitne sitne zlatne šljkičice zbog kojih vam koža izgleda zdravije. Miris mu je divan, onako ugodan, topao, slatkast, kao neki kolačići :)
Ovaj mjesec sam ga ponovno počela koristiti i tuba je skoro pri kraju pa sam odlučila probati i drugu verziju.



Winterberry & shea shimmering swirl losion za tijelo

Za ovaj losion mogu reći da je skoro isti po učinku kao i prethodno navedeni. Jedino po čemu se razlikuje je drugačiji miris i boja losiona. Miris je više "bobičastiji" i "ledeniji". Nakon što ga namažete po tijelu, osjetit će ga još nekoliko sati od nanošenja (3-4 sata).  Meni se jako sviđa što su u dvostrukoj boji i što imaju šljokice u sebi. Zlatne su boje, sitne i ostaju na koži. Kad vas obasja sunce možete vidjeti blagi sjaj i diviti se kako blješte. One koje ne vole šljokice bi ih trebale zaobići.
Mislim da su prigodni za blagdane kad inaće sve kitimo i stavljamo lampice jer se s njima možete osjećati kao božićna jelka. Ok možda pretjerujem, ali ja ih tako zamišljam :D


Oba losiona dolaze u tubici od 150 ml koja je sasvim praktična za nanošenje. Cijena obaju losiona se kreće oko 35 kn, a znaju biti na akciji pa se mogu uhvatit po 20 i neku kunicu.

Sastojci:



A sam proizvod izgleda ovako: 




Škljokice se ne vide toliko na slici, uživo su još vidjivije :) 





Avon naturals "cosy" vanilla & sandalwood sprej za tijelo


Prvo da kažem da sam probala razne varijante ovih sprejeva za tijelo,  neki su mi se više svidjeli a neki manje. Prošle godine je novitet bila smokvica a ove godine je to ova sa vanilijom i sandalovinom. Moram priznati da sam veliki fan mirisa vanilije u gotovo svim proizvodima pa me nije bilo teško nagovoriti da uzmem još jedan :D


Ovaj sprej je stvarno odličan za ovo razdoblje jer je slatkast, topao, nježan, šećerast, nije tipičan miris vanilije. Moglo bi se reći da sandalovina možda više prevladava iako se ni ona ne osjeti u potpunosti, odnosno prekrivena je slatkoćom :D
Super je za nanošenje na odjeću i kožu, ne izaziva nikakve iritacije. Iako ga ja radije špricam na odjeću jer u sebi sadrži alkohol. Znam  ga šprickati i po jastučnicama jer volim da mi i one fino mirišu.
Na mojoj odjeći se miris ne zadržava prejerano dugo, rekla bih nekih 2 sata i onda se više ne osjeti.
Dolazi u bočici s pumpicom od 100 ml.
Cijena mu je 40 kn, ali se skoro uvijek mogu naći na popustu. Ja sam svoj uzela po cijeni od 19 kn :)

Jeste li probale koji od ovih proizvoda? Kakvi su vaši dojmovi?


5 komentari:

  1. Ovi mistovi za telo predivno mirisu! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. imam losion winterberry i shea... odličnog je mirisa, teksture, isto mi se sviđa što su dvobojni i šljokice. nisam znala za ovu vanilija verziju, a ona mi je nadraži miris na svijetu. Obožavam sve što sadrži barem malo vanilije i definitivno ću nabaviti i taj losion :) Ne koristim ga stalno, ali u ljetnim danima sigurno hoću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada usporedim oba, ovaj warm spice & vanilla mi ima malo bolji miris. Ali, nije tipična vanilija nego mi više vuče kao na neku keks tortu xD. Što se tiće njege tu su jednaki. Mislim da su super za preko ljeta jer onda ipak pokazujemo rukice i nogice pa dođu do izražaja :) :D

      Izbriši
  3. Berry verziju sam imala prošle zime, a vaniliju sam kupila ljeti i koristila sve do nedavno. Losioni su mi sasvim solidni što se tiče hidratacije za moju normalnu kožu. Miris i sjaj koji daju su prekrasni! Jako mi se sviđaju! Mist sam nabavila nedavno i još nisam počela koristiti, ali baš mu se veselim. I ja s njima špricam sve i svašta po kući :D

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *