Favoriti mjeseca *listopad* 2015



Tijekom listopada sam koristila stvarčice koje su već neko vrijeme u mom posjedu ali su bez nekog razloga bile zapostavljene. Također, tu je i par novijih stvari. Pa krenimo :)


Počet ću od preparative. U listopadu sam počela koristiti Rexonin Maximum protection dezodorans u kremi i moram reći da sam oduševljena. Inače, kad sam pod stresom pojačano se znojim, a ovaj dezodorans mi dosta pomaže da ostanem suha. Nanosim ga ujutro nakon tuširanja i drži mi cijeli dan, a usto ima nježan i ugodan miris. 

Za sljedeći proizvod mogu reći: YT made me buy it" :D. O Colgate Max White One Optic pasti za zube se naveliko priča u yutube zajednici tako da sam morala vidjeti u čemu je stvar. Pasta je stvarno okej, ima jako fin ukus, sadrži sitna plava zrnca koja služe izbjeljivanju zubi ali do sada nisam primjetila da su mi zubi nešto bjelji.


Prebacimo se na dekorativu :)
Prošli mjesec sam se bacila na korištenje Catrice Defining Blush u nijansi 090 Mandy-rine. Ne znam zašto ljeti nisam koristila ovo rumenilo jer je stvarno predivno. Nježne je breskvasto koraljne boje, pigmentacija je taman (od jednog nanošenja nećete izgledati kao klaun :D), lako se blenda i traje dosta dugo na licu. Ma divotica <3 



 S-he mono sjenilo (nema naziv) sam zapravo koristila za obrve i pokazalo se odlično u te svrhe. Boja se odlično uklapa s obrvama, s njim izgledaju potpuno prirodno a opet ih urede, traje cijeli dan. Super otkriće. 
Na očima sam doslovno svaki dan nosila ove dvije nijanse. Radi se o Maybelline Color Tattoo-ima  u nijansi On and on bronze i Creme de nude. Creme de nude je jedna od 4 nove matt nijanse koje su od nedavno dostupne u Hrvatskoj. Nju koristim kao primer, odnosno bazu za kapke i stvarno je odlična. Ne ulazi u pregib, potpuno je matt, izgleda kao korektor i dugotrajna. 
On and on bronze je fenomenalna nijansa koju možete nositi samu a da izgleda kao da ste si dali puno truda. Predivna brončana boja koja mi nikada neće dosaditi. 

Swatchevi od odozgora prema dolje:
Maybelline Color Tattoo On and on bronze
Maybelline Color Tattoo Creme de nude
S-he mono sjenilo
Catrice Defining Blush 090 Mandy-rine

I za kraj, na usnama sam najčešće posezala za Avon Hidrocolor Indulgence ružem u nijansi In bloom. Predivna nude nijansa koja je kremasta i štiti moje usne od isušivanja. 


Je li neki od ovih proizvoda i vaš favorit?

5 komentari:

  1. Jako lijepi favoriti. Imam neke od ovih proizvoda samo u drugim nijansama i zadovoljna sam s njima. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa boja od tog catrice rumenila, nisam isprobala njihova rumenila ali mislim da bih trebala :) Odličan post, svi ovi proizvodi se čine super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova Catricova rumenila su stvarno odlična, kad bude popust na dekorativu možeš ih uhvatit za nekih 20-ak kuna ;)
      Hvala ti :) <3 <3 <3

      Izbriši
  3. klanjam ti se za On and on bronze, svaka cast na trosenju :) imam creme de nude i catrice mandary-ne rumenilo i meni je to rumenilo stvarno fanasticno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaaa, si vidjela kak sam ga slistila? :D čak sam kupila jedno već u zalihu jer nedaj bože da ostanem bez njega xD (a nije da nemam još hrpu drugih sjenila koje čekaju na trackanje :D)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *