Afrodita kamilica ~okoloočna krema

 
Danas vam donosim recenziju jedne kremice za područje oko očiju koja se nalazi već neko vrijeme na tržištu, no ja sam ju otkrila tek prije koji mjesec. Radi se o Afroditinoj okoloočnoj kremi od kamilice. 

Dolazi u lijepoj kartonskoj kutijici, dok se sama krema nalazi u bijelom plastičnom pakiranju sa srebrnom crtom koja joj daje dašak luksuza. Teglica je jako slatka i mislim da se uklapa svugdje zbog bijele boje.Dolazi u količini od 15 ml što je standard za kreme namjenjene za područje oko očiju.  Na samom pakiranju je izraženo da je za extra osjetljivu kožu što znači da je nježna i blaga za kožu.



Afrodita kaže:


"Krema oko očiju protiv bora i podočnjaka, nježno vlaži osjetljivu kožu oko očiju te s ugrađenim vitaminom A poboljšava staničnu razmjenu tvari i potiče sintezu kolagena. Svakodnevnom uporabom koža oko očiju se nježno njeguje, bore se zaglađuju, nestaju tamni podočnjaci i smanjuje se podbuhlost."

Sastojci: 



Ono što je plus kod sastava ove kreme je da ne sadrži parabene, silikone, vazelin.

Kremica je guste, čvrste teksture i bijelog izgleda. Masnije je strukture ali se lako razmazuje i nanosi. Nije jedna od onih krema koje će samo stajati na koži, već se lijepo upija ali nešto sporije. Definitivno je za noćnu njegu jer ostavlja blago mastan sloj. Ja ju stavljam prije spavanja u blagom sloju i osjetim da mi dubinski nahrani kožu. Ujutro se budim svježijeg izgleda, sa manje izraženim podočnjacima i nahranjenim okoloočnim područjem. Za jutarnju njegu je mrvicu prejaka, jer morate čekati neko vrijeme da se upije. Ja za to nemam previše vremena, a iskreno ni neda mi se čekati dugo da bih mogla početi sa šminkanjem.


Ako se pitate ima li kakav miris, odgovor je da ima jedino ako ju stavite na nos :D U tom slučaju je veoma blag i nježan.


Pozitivne karakteristike:

  • pruža hidrataciju i njegu područja oko očiju
  • hranjiva je pa će savršeno odgovarati suhoj koži
  • osvježava izgled 
  • smanjuje podočnjake i naotečenost 
  • cijena
Negativne karakteristike: 
  • nema

Iako je navedeno da je protiv bora, tu ne mogu potvrditi ni dokazati njenu učinkovitost. 


Mislim da je ovo odlična krema za sve tipove kože, posebice za suhu i isušenu kožu. Ako još ne koristite nikakvu kremu za noćnu njegu okoloočnog područja definitivno bacite oko na ovu kremu. Osim što je djelotvorna, veliki plus joj je i povoljna cijena koja je nekih 40-ak kuna.
Za jutarnju njegu područja oko očiju predlažem ipak neku laganiju kremicu koja će biti dobra podloga za šminku bez da morate prethodno čekati da se krema upije.

Xoxo, Sunči :)

2 komentari:

  1. Ja sam ju bila kupila bas na preporuke i odusevljenje mnogih (okoloocno = sahara) no meni nikako nije odgovarala. Bila je kao mast koja se nije uopce upijala a inace mi okoloocno doslovno u 1 minuti proguta kremu 😔 bas mi je zao bilo, nadala sam se da ce i meni biti spas

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *