Golden Rose HOLOgraphic 01~ lak za nokte


Pozdrav drage :)
Danas sam vam htjela pokazati lak za nokte koje sam nosila posljednjih dana. Radi se o laku koji ostavlja holo efekt. Ako volite blještavilo i hrpu šljaštečih boja, onda bacite oko na ove lakove jer ćete sigurno pronaći nešto po svom ukusu ;)


Lak se nalazi u slatkoj maloj staklenoj bočici. Iako je bočica mala, unutra se nalazi čak 10,5 ml proizvoda.
Kist za nanošenje je srednje debljine, lako se nanosi na nokte i lak je za rukovanje.

U hladu
Najbolje dolazi do izražaja na suncu kada se presijavanju različite boje. U hladu više izgleda srebrno. Nanesena su dva sloja.

Što se tiče dugotrajnosti, meni je trajao 3 dana bez da se počeo ljuštiti. Nakon toga sam primjetila blago pucanje. Po meni, ukoliko ne radite previše kućanskih poslova i slično, može potrajati i dulje bez lomljenja.

Kako vam se sviđa nijansa? 

Do čitanja, xoxo
Sunči 



 

4 komentari:

  1. Lak izgleda odlično na noktima 😃

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan je, nisam imala pojma da GR ima holo lakove, slabo sam ih pratila u zadnje vrijeme, vidim da ću to morati promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,da :) Nisam ni ja znala dok nisam vidjela na Instagramu hehe.. Imaju oko 5,6 različitih nijansi ovih holo lakova ;) Za svakog po nešto

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *