Potrošeni proizvodi / empties #8


Pozdrav svima!

Nije me bilo neko vrijeme, išla sam na more, malo se uljenila što se tiče pisanja, ali sad krećem punom parom :D Kao što možete vidjeti na slici, ima dosta proizvoda koje sam potrošila, pa krenimo mi da se ja konačno mogu riješiti smeća :)

Stvarno mi nije teško prolaziti kroz preparativu, obožavam isprobavati nove proizvode i proći kroz njih :)


Gel kojm sam se obožavala tuširati je Palmolive od makadamije. Palmolive gelovi su općenito jako dobri. Ovaj je predivnog mirisa, kremast, gušće teksture, hranjiv. Koža mi je bila mekana i hidrirana nakon korištenja. Kupiti ću ga ponovno.
Palmolive Fell the massage je blagi piling kojeg bi koristila svaki puta prije ili nakon depilacije. Nema grube čestice, ali daje fin osjećaj nakon što bi ga koristila. Ima osvježavajuće morsko/citrusni miris.
Balea Coco melon pjena za bijanje je bila okej. Shvatila sam da su mi ipak puno draži gelovi za brijanje jer mi bolje obave posao. Ova pjena je preslatkog pakiranja i mirisa. Nije me isušivala ili izazvala neke iritacije. Kupila bih ju ponovno, ali kažem, više preferiram gelove za brijanje.
Cien gel za brijanje sa Aloe verom za osjetljivu kožu mi je bio dobar. Ovo je velika boca tako da mi je i trajao nešto duže :) Gel je roze boje, stvori bogatu pjenu, nježan je i dobro obavlja posao. Kupiti ću još koji put. 
Dove dezić od kruške mi je bio odličan. Ovaj miris je nešto posebno, obožavam ga.



Palmolive tekući sapun u pjeni od maline mi je broj jedan što se tiće tekućih sapuna. Ne isušuje ruke, lijepo pjeni i čisti, ugodnog i blagog mirisa. Ne želim ni isprobavati druge sapune više :D
LRP effeclar gel za čišćenje lica u tester izdanju mi je dobar. Blag je na koži, dobro čisti sve sa lica, ne izaziva nikakve iritacije, jedino što mrvicu isušuje. Još si razmišljam dal' da uzmem puno izdanje. 
John Freida Frizz Ease Miracle recovery šampon i regenerator su mi stigli u beautyboxu. Oduševila sam se na prvo i drugo pranje pa sam uzela i punu verziju. O njima više u nadolazećem postu :)
Treaclemoon gel za tuširanje je fenomenalnog mirisa koji razbuđuje momentalno. Ostalo sve kao i prosječni gelovi. 
Kiehl' Midnight recovery koncentrat u tester izdanju me oduševio. Kupila sam puno pakiranje. I o Kiehls proizvodima ću pisati uskoro :)
Efasit krema za noge mi je bila dobra. Ima pepermintast miris, neutraizira neugodne mirise, hrani kožu i ne ostavlja mastan trag već se bzo upija u kožu.

Clever krema za noge sa kokosovim uljem mi je bila baš dobra. Fino miriše, hrani kožu stopala i ne ostavlja mastan trag.
Kozmo krema sa kamilicom i bademom mi je bila tak-tak. Nekada mi se znala trusiti nakon što bih ju namazala. Brzo se upija i ima super miris, njega nije baš nešto.
Colgate Whitening 2u1 pasta i vodica za ispiranje usta mi se nije previše dopala. Slaba je kao pasta, nešto rijeđe teksture jer je ujedno i "vodica". Imala sam dojam da mi ne čisti dovoljno i nekako je bila preslabog okusa.
Dove Cream oil sapun od marokanskog i arganovog ulja je moj sapun broj 1.  Čudo od sapuna. Ovo ću kupovati do kraja života ili dok ga ne odluče ukinuti kakve sam sreće :D


Potrošila sam i nešto dekorative, jeeeej. Moram napomenuti kako sam sve tri koristila u kombinaciji jedne s drugom i tada sam bila zadovoljna rezultatom. Zasebno, essence maskare mi nisu davale ono što sam htjela i na što sam navikla.
Essence Maximum definition volume maskara ima gumenu četkicu koja odlično razdvaja trepavice i daje im dužinu. Ne trusi se i traje cijeli dan. 
Essence False Lashes dramatic volume maskara mi je bila tak-tak. U početku je dosta mokra, pa je znala slijepiti trepavice. Daje volumen, a nakon nekog vremena se počela i trusiti. 
Loreal Miss hippie maskaru sam nahvalila kada sam ju prvi puta koristila prije više od godinu dana pa sam se ponovno bila odlučila za nju. No, kao da je to neka druga maskara a ne ona koje se sjećam da mi je bila savršena :/ .. Tako brzo mi se počela sušiti i samim time nije mi davala dobar efekt. Daje ona lijep volumen trepavicama i dobro ih razdvaja, ali formula postane suha nakon  pola mjeseca korištenja i onda se počne trusiti i ostalo. Ne bih ju više kupila.

Max Factor Creme Puff puder u kamenu je bio dobar. Lijepo je setirao šminku, meni je bio odličan njegov miris. Možda kupim ponovo. Tražim neki drugi dobar puder u kamenu pa ako imate prijedlog slobodno mi napišite u komentarima.

Trudi vlažne maramice su mi najbolje. Koristim ih za sve.
To.to baby blazinice koje koristim za skidanje šminke i nanošenje tonika su odlične. Jako mekane, pravokutnog oblika, taman za sve potrebe (skidanje laka, itd.) 
 
I posljednje što sam potrošila su dva proizvoda za kosu. 
Loreal Elnett lak za kosu za sjaj je bio dobar. Ima srednje učvščivanje, dino miriše i ne sljepljuje kosu
Macadamia Weightless Moisture Conditioning mist je super. Stavljala bi ga na mokru kosu nakon svakog pranja, ali i kad god bih osjetila da kosa postaje suha. Ne masti, divnog je mirisa, kosa lijepše izgleda. 

Kada pogledam sve ove proizvode vidim da mi ni jedan proizvod nije bio baš loš.  Okej, pasta za zube mi se nije pretjerano sviddjela, ali ostalo sve je dobro ili odlično. I to je to za ovaj mjesec od potrošenih proizvoda. Sljedeći mjesec nova tura :D 

Xoxo :)

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *