La Roche Posay Ultra micelarna otopina~osjetljiva koža

Bok svima!

Unazad par mjeseci sam se prvi puta susrela sa ovom micelarnom otopinom koja je već nakon par korištenja ostavila dobar dojam i utjecaj na moju kožu lica. Zamjenila je sve ostale micelarne vode i mlijeka za skidanje šminke koje sam do prije koristila. Ovo je moj HG proizvod bez kojeg više ne mogu zamisliti svoju rutinu njege lica. Radi se o La Roche-Posay fiziološkoj micelarnoj otopini za osjetljivu kožu.

Da Vam malo približim svoju kožu. Ona je normalna sa masnijom T-zonom, sklona dehidraciji. Tu i tamo mi se pojavi koji miteser i bubuljica (većinom u one dane :D).

Što očekujem od micelarne vode?
Očekujem da mi lako skine svu šminku sa lica a da pritom ne peče za oči i ostatak lica. Također, bitno mi je da ne isušuje lice te da ne izazove nered :)

Što kažu iz LRP-a:
Formula bez sapuna, alkohola, parabena i boja.
Čisti kožu i uklanja šminku.
Smiruje kožu.

  • U potpunosti uklanja šminku, nečistoće i prašinu.
  • Kožu ostavlja čistom bez isušivanja.
  • Koži daje osjećaj svježine.

Što se tiče ambalaže ona je klasična za većinu La Roche Posay proizvoda. Dolazi u prozirnoj plastičnoj bočici sa plavo bijelim/crnim detaljima. Dostupna je u verziji  50, 200 i 400 ml. Čep je na klik i dobro zatvara bočicu tako da nema straha ukoliko ju stavite u torbu da će vam iscuriti. Doziranje je lako, neće vam iscuriti previše tekućine. Ima blag miris kojeg ne znam kako opisati, ali je jako ugodan.

Količina: 400 ml
Cijena: 105 kn
Sastav: 
Aqua/water, peg-7 caprylic/capric glycerides, poloxamer 124, ploxamer 184, peg- 6 caprylic/capric glycerides, glycerin, polysorbate 80, disodium edta, bht, myrtrimonium bromide, parfum/fragrance.

Što ja kažem:

Ova micelana voda savršeno skine svu šminku sa lica i očiju. Blaznicom mogu ići preko očiju a da me ništa ne zapeče. Osim što odlično skine šminku, ne isušuje nimalo. Dapače, može se koristiti i kao tonik jer čini kožu hidriranom. Ono s čim sam se prije susretala je bilo zatezanje kože. S ovom vodom toga nema. Ostaje samo čista, umirena, hidrirana koža. Nema ni masnog ili ljepljivog osjećaja s kojim sam se znala susresti kod drugih micelarnih. Kod drugih micelarnih mi se događalo da nakon što bih prošla blaznicom sam svejedno morala isprati lice običnom vodom jer mi se nije sviđao osjećaj koje su ostavljale. Kod ove toga nema. Tijekom dana znam uzeti blaznicu, staviti malo otopine i proći cijelim licem kako bi se osvježila i hidrirala. Zato mi se brzo i troši.

Ovo micelarna je toliko dobra da ju moja koža doslovno pije :) Savršenstvo u bočici <3

Pozitivne karakteristike: 


  • pogodna i za najosjetljiviju kožu
  • savršeno skida svu šminku i nečistoće
  • blaga i nježna za okoloočni predio
  • ostavlja predivan osjećaj na koži
  • hidrira i osvježava
  • može poslužiti i kao tonik


Negativne karakteristike: 
  • Nema.
  • (Eventualno malo veća cijena).

Jeste probale LRP micelarnu vodu?

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *