Favoriti mjeseca ~ svibanj



Pozdrav drage :) 


Iza nas je još jedan mjesec, a kako nisam pisala o favoritima već 2 mjeseca, vrijeme je da to ispravimo. U svibnju sam otkrila mnoge nove proizvode, a neki od njih su se našli i u favoritima. Kao što znate radi se o proizvodima koje sam intenzivno koristila i koji su odlični. Pa krenimo :) 

Beautyblender original

Otkako sam ga kupila ne prestajem ga koristiti. Ljubav na prvo korištenje. Ova mala pinky spužvica je odlična za nanošenje tekuće podloge, korektora, pudera u kamenu, pa i rumenila. Višenamjenski je proizvod i ako idete negdje a ne želite nositi sa sobom hrpu kistova, dovoljna vam je ova spužvica da postignete i više nego lijep look.


Tijelo i odjeću sam većinom šprickala ovim sprejem iz Avona. Odlično osvježava i zadržava mi se na koži 2-3 sata nakon čega ga opet našpricam :D Obožavam miris verbene a ova kombinacija je prefina. 


Avene Termalna voda je proizvod bez kojeg ne želim više biti. Odlična je za hidrataciju, osvježava, ublažava iritacije i crvenilo. Možete ju koristiti za sve i svašta.


Od proizvoda za kosu izdvojila bih ovo Aussie čudesno ulje koje savršeno zagladi kosu, da joj blagi sjaj a pritom ju ne zamasti. Moram napomenuti da božanstveno miriše :)


Afrodita mlijeko za tijelo od grožđa je moj favorit općenito što se mazalica tiče. Obožavam i gel za tuširanje iz ove linije. Hidratantno je, brzo se se upija i cijela soba/kupaonica će vam mirisati po grožđu (bonbončićima) kad se namažete.


La Roche Posay micelarna otopina za osjetljivu kožu je najbolja koju sam probala. Ovo je postao moj HG proizvod kojeg neću prestati koristiti. Savršena je. Detaljnije o njoj ću pisati u recenziji ;)


Palmolive gel za tuširanje od makadamije. Iz nekog razloga ih prestanem koristiti i onda kad ih probam iznova se oduševim. Stvarno su im odlični gelovi. Gusti, kremasti, nježni, hidratantni, miris ostaje na koži, ma predivni i povoljni. Ovaj mi je predobar zbog mirisa makadamije. 




Catrice Glam & doll maskara mi pruža lijep volumen, razdvaja trepavice,  ne trusi se i drži cijeli dan da ne izgledam kao panda ispod očiju. Super mi je u kombinaciji sa Lash Sensational maskarom. Onda dobijem efekt umjetnih trepavica ;) 



Maybelline lak za nokte u crvnoj nijansi sam nosila cijeli mjesec :D Odlična crvena nijansa :)


To su moji favoriti za prošli mjesec.. što ste vi obožavale u svibnju? Pišite mi u komentarima :)

2 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *