Termalne vode~usporedba Avene, LRP, Uriage


Pozdrav drage moje, 

danas vam donosim recenziju termalnih voda koje sam isprobala. Mnogi misle da je termalna voda obična voda, no naravno to nije tako. Termalna voda se dobiva na ljekovitim izvorima gdje izvire topla voda obogaćena mineralima. Njen pozitivan utjecaj je poznat još od antičkih vremena. U kozmetičkoj industriji se koristi za osvježenje, smirenje epidermalnog sloja, pružanje mekoće, ublažavanje iritacija i drugo.

Na tržištu postoji više termalnih voda, koje se međusobno razlikuju po koncentraciji minerala, odnosno mineralnih soli i elemenata u tragovima, koji su odgovorni za biološko-farmakološka svojstva vode.


Termalna voda se primjenjuje u spreju, hipoalergena je, bakteriološki čista, bez mirisa, te se može primjenjivati od najranije životne dobi i gotovo je uvijek temelj za tretiranje osjetljive i iritirane kože. Stalnog i nepromijenjenog sastava, pruža protuupalno, umirujuće i antiiritacijsko djelovanje. Termalna voda u spreju se upotrebljava kod svih oblika povećane osjetljivosti kože, iritacija i upalnih dermatoza kod kojih umiruje upalu, smanjuje osjećaj svrbeža, žarenja i zatezanja kože. Koristi se i kao dodatak dermatološkim tretmanima te nakon dermatoloških kirurških postupaka, kemijskog pilinga, dermoabrazije i terapije laserom. 



 Termalna vode se koristi i kod opeklina od sunca, nakon tretmana protiv akni, pelenskog osipa, nakon brijanja i depilacije, nakon skidanja šminke, na putovanju, tijekom tjelovježbe itd.

Avene termalna voda


Sve tri termalne dolaze u bijelim pakiranjima koje podsjećaju na dezodoranse. Avene ima dobar raspršivač što znači da stvara maglicu s kojom nećete izgedati kao da ste se zalili vodom po licu. No, moram vam reći kako mi se raspršivač pokvario/zaštekao kada sam došla skoro do kraja proizvoda. Da bih pokrila cijelo lice, potrebna su mi dva do tri šprica. Koža mi to brzo upije i osuši se tako da većinom nemam višak kojeg treba obrisati.

Sve tri termalne sam koristila za iste namjene. Znači, stavljala bih ih nakon depilacije, prije ili poslije šminkanja, kod uboda komaraca, nakon umivanja i skidanja šminke, kod opekotina, crvenila i za osvježenje.

Ova odlično odrađuje sve te poslove i nemam nikakvih zamjerki osim toga da je raspršivač zaštekao. Ovo je manje izdanje od 50ml koje je super praktično za svaku torbicu pa je možete koristiti svugdje i po potrebi. 

Sastav: 

Nizak udio minerala: 266 mg.
Kalcij/magnezij bikarbonat prevladava u sastavu (omjer Ca/Mg = 2).
Bogata silikatima: 10,6 mg/l).
Vrlo bogata elementima u tragovima (B, Zn, Cu, Se…).
Neutralne pH vrijednosti: 7.5.

 Uriage termalna voda


Uriage termalna dolazi u ovom slatkom pakiranju sa kvalitetnim raspršivačem. Također prska sitnu maglicu i laka je za korištenje. 

Ono što je drugačije kod ove termalne u usporedbi sa ostalima jest blago slan okus. Po prirodnom sastavu slična je fiziološkoj otopini soli. Izotonična je, jako dobro vlaži kožu, osvježava, umiruje, sprječava urastanje dlaka. Ova termalna mi se posebno sviđa zbog tog slankastog okusa. Pošto obožavam morsku vodu jer mi koža nakon nje bude čista, očišćena od prištića i ranice mi brže zarastaju, vjerojatno je to razlog zašto mi se toliko sviđa.

 Od svih, ova mi se najviše sviđa. Odlična je za sve svrhe i nemam nikakve zamjerke. 

Sastav: 

La Roche Posay termalna voda 


Ova termalna ima najbolji raspršivač, rekla bih. Čvrst je, praktičan, lak za  stiskanje i šprica sitnu sitnu maglicu.

Ovu termalnu sam nosila sa sobom na more i mogu vam reći da ublažuje kožu kad pocrvenite na suncu. Šprcala sam se i nakon što sam dobila tamnu put i mogu reći da mi je pomogla da ne dođe do ljuštenja :D Okej je, ali kada bih išla rangirati sve tri, bila bi na zadnjem mjestu. Nemam pojma,kao da mi fali ono nešto što druge termalne imaju.

Sastav: 

Cijene termalnih voda se kreću:

oko 30 kn za 50 ml

oko 60 kn za 150 ml 
i oko 90 kn za 300 ml
Kao što možete vidjeti najisplativije je uzeti najveće pakiranje. No, to možda i nije najpraktičnije :D

Je li vam termalna voda potrebna? 

Ja bih rekla da jest. Termalna voda je nešto što je u mojoj svakodnevnoj rutini i jednostavno mi godi da ju koristim. Svaka koža je drugačija, tako da možete prvo probati male verzije i vidjeti koja vama najviše godi. Savršena je za svaku priliku i laka za korištenje. Namjene su joj beskonačne. 

Koristite li termalnu vodu i koju?

Do čitanja, 
xoxo, Sunči :* 






2 komentari:

  1. Imama Avene a planiram kupit i Uriage ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, nadam se da će i tebi odgovarati kao i meni ;)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *