Alverde~ ulje divlje ruže 💧🌹


 Pozdrav drage!

Mislim da ćete se složiti samnom kako su ulja postala dio svakodnevne rutine njege kože. I sama ih volim koristiti kao dio noćne njege. Volim otkrivati i isprobavati nešto novo a ovaj put na redu je ovo Alverde ulje divlje ruže koje je već neko vrijeme u prodaji. Ja sam ga tek nedavno otkrila, no smatram da je uvijek dobro ukazati na proizvod ukoliko je dobar.



 Ulje dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj ćete naći malu staklenu bočicu s 15 ml ulja. Doziranje je na pipetu koja ima manu, a to je preveliki otvor zbog koje nije utra precizno nanošenje. No, to nije nikakva velika zamjerka.



 Ulje je masnije teksture pa najviše godi suhoj koži kod koje se najbrže upija. Moja koža je normalna i zadovoljna sam brzinom upijanja i samog osjećaja na koži. Ne daje mastan izgled licu niti je teško. Dovoljno je nanijeti 3 kapljice za cijelo lice. Jednu kapljicu na svaki obraz i jednu na čelo. Možete ga staviti i samo na područje oko očiju. Ako ga stavljate samo tamo ne morate dodatno stavljati okoloočnu kremu jer je ulje dovoljno hranjivo. Kod ovog ulja valja napomenuti da ima izražen miris ruže koji bi nekima mogao zasmetati. Meni ne smeta jer sam se već navikla, ali ako ne volite jake mirise ovo bi vas moglo odbiti.



Sama aplikacija ulja bi trebala ići redoslijedom tako da:
  •  prvo poprskate lice termalnom vodom ili tonikom za lice (tako da bude vlažno) 
  • zatim nanesete par kapi ulja 
  • nakon toga stavite kremu za lice 
Ulje moju kožu lica čini mekšom, nježnijom, elastičnijom i ljepšom.  Nisam primjetila da začepljuje pore ili da izaziva bilo kakve iritacije. Ne isušuje. Ukoliko ga nanosite samog (što ne preporučam) pretpostavljam da bi mogao isušivati. Zato obavezno stavite nešto prije i poslije njega kao što sam i navela. 


U bočici od 15 ml za 24,90 kn dobiti ćete ulje koje se sastoji od: 
  • jojobinog ulja
  • bademovog ulja
  • ulja breskve
  • ulja divlje ruže
  • ekstrakt ulja jabuke

U sastavu ima alkohole (citronelol, linalool, geraniol, parfem) i parfem koji je kao što sam već spomenula dosta izražen.


Za kraj, ne znam da li ima smisla ali svejedno želim spomenuti, a to je da me ulje dosta podsjeća na Kiehl's Midnight recovery koncentrat. Znam znam, nisam normalna, kako mogu uspoređivati ulje koje košta 310 kn s uljem od 25 kn ali gledajući kratkoročno imaju mi jako slično djelovanje i efekt na koži. Ne znam, ali ponekad puno jednosatavniji sastav zna jednako dobro funkcionirati od složenijeg. 

Ukoliko volite koristiti i isprobavati ulja toplo vam preporučujem ovo. Također ako imate suhu kožu ili kožu kojoj je potrebna hidratacija. 

Ukoliko vam se i ne svidi zbog nekog razloga možete ga koristiti na drugim dijelovima tijela kao što je npr. kosa, nokti, vrat, laktovi, pete, i slično.  Mislim da nikako ne možete fulati s ovim proizvodom :) 

Pišite mi svoje dojmove ako ste ga isprobale ili ako ga mislite isprobati ;)

Do čitanja :) 




8 komentari:

  1. Hvala Vam na ovoj recenziji! Probati ću ovo☺️

    OdgovoriIzbriši
  2. Isprobala sam ga i na licu mi se uopće nije svidjelo. Imala sam osjećaj da mi samo sjedi na koži i ne radi ništa. Međutim, nisam ga nanosila na vlažno lice. U svakom slučaju, nisam veliki fan ulja, više preferiram kozmetiku s dodatkom hijaluronske kiseline jer je to sastojak koji zaista dubinski hidratizira, a moja koža ga obožava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ne pašu svima ulja. Drži se onog što funkcionira tvom licu ;)

      Izbriši
  3. Meni je ovo ulje odlično.Može se čak dodati u puder,što ja činim zbog suhe kože i daje odlične rezultate.Mislim da za ovaj novac vrijedi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja koje se nisam sjetila. Definitivno ću isprobati i tako, hvala :)

      Izbriši
  4. Imam kozu kožu koja se brzo masti i ne odgovaraju mi bilo koje kreme, no ovo ulje je stvarno odlicno, hidrira kožu i nemam bubuljica 🤗

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *