Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment korektor~ recenzija


Prije koji tjedan sam kupila famozni Maybelline korektor o kojem se mnogo govori u beauty zajednici. Dosta je hvaljen, vani je dostupan već nekoliko godina, a odnedavno se ponovno može naći u našim drogerijama (Dm, Bipa, Muller). U nastavku pročitajte moje mišljenje o ovom korektoru.

U našim drogerijama su dostupne dvije nijasne: Light i Nude.

Količina: 6,8ml 

Cijena: između 60-69 kn

Ovaj korektor treba imati anti-age svojstva zbog toga što u sebi sadrži goji bobice i haloxyl. Smanjuje tamne podočnjake i podbuhlost područja oko očiju. Specifičan je po svom pakiranju. Naime, dolazi u čvrstoj plastičnoj tubici gdje trebate vrtiti crveni dio da bi korektor izašao na spužvicu. Spužvica je jako mekana  i lako se koristiti njome.


Formula je gušća, super se nanosi i lako blenda. Dosta je pigmentiran tako da daje srednje prekrivanje. Hidratizirajuć je pa se neće previše uvući u sitne borice (malo ipak ulazi). Na koži izgleda jako prirodno i lijepo. Super je što se može nadograditi za veću prekrivnu moć. Ja ga blendam RT spužvicom i to mi odlično funkcionira.

Trajnost mu je odlična. Drži se cijeli dan na licu bez razvlačenja i skidanja. S tim da imate na umu kako ga uvijek setiram puderom u prahu ili kamenu.

Neki mu zamjeraju spužvicu koja možda nije baš higijenska, no meni to ne predstavlja neki problem te mi se sviđa zbog lakog i praktičnog nanošenja.

Moram priznati da se dosta brzo troši, mislim da svakodnevnim korištenjem može izdržati max 2 mjeseca, možda i kraće. Cijena i brza potrošnja je jedino što mu mogu zamjeriti.





Inače, korektor kojeg inače jako volim i koristim je Catrice tekuća kamuflaža no moram priznati da mi se ovaj više sviđa. Prvenstveno zbog toga što ne isušuje, a potom i zbog cjelokupnog efekta kojeg dobijem.

Pozitivne karakteristike: 

  • srednja prekrivna moć 
  • mogućnost nadogradnje
  • ne isušuje
  • jako malo se uvlači u borice
  •  trajnost

Negativne karakteristike: 

  • cijena
  • brza potrošnja
Ako ste ga isprobale javite mi svoje dojmove :)

Do čitanja, xoxo

4 komentari:

  1. Meni odlican ali pretaman.(light) Tj ne mogu radit s njim highlight jer mi je iste boje ko puder ali predivno izgleda na kozi. Ali vidim da je u bipi stigla nijansa bright (tako nesto) koji je svjetliji od light pa cu ga obavezno kupit kad bude vikend akcija 30%

    OdgovoriIzbriši
  2. Nista posebno, srednja moć prekrivanja,očekivala sam puno više,možda zbog reklama, srednja zalost

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav. Meni se ne sviđa jer se uvlači u pore i sitne bore oko očiju.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *