ZIAJA Cocoa butter ~losion za tijelo 😍

Pozdrav drage moje :) 

U današnjem postu ću vam pisati o jednom dobrom losionu za tijelo. Radi se o Ziaja Cocoa butter losionu koji  se kod nas može kupiti već odavno no ja sam se tek nedavno odlučila isprobati ga. O mojim dojmovima čitajte u nastavku. 

Ono što mi se odmah svidjelo jest ambalaža. Losion se nalazi u plastičnoj bočici koja je na pumpicu. Moram priznati da mi nema ništa draže od toga. Higijenski je i lako za korištenje. Pakiranje je od 400ml tako da će vam potrajati neko vrijeme. 

Cijena je oko 30-ak kuna.

Što kaže Ziaja: 

"Zahvaljujući inovativnoj formuli "voda u ulju" ima izvrsna regenerativna i hidratacijska svojstva. Poboljšava elastičnost kože i povećava razinu vlage. Jača prirodnu zaštitnu barijeru kože. Ostavlja prekrasan miris i osjećaj ugode na koži. "



Losion je srednje gustoće i lako se razmazuje po tijelu. Jako je ugodnog mirisa i ako volite jogurtasto/kakaaste mirise, ovaj će vam se svidjeti. Što se tiče njege, dobro njeguje moju kožu sada kada je vani hladno. Koža mi je nakon njega svilenkasta i glatka. Moram napomenuti da ovaj losion ostavlja masnjikav osjećaj na koži pa ga ne bih preporučila koristiti ako ste u žurbi jer se neće stići upiti prije no što se odjenete. Ja ga koristim navečer kada provedem neko vrijeme u ogrtaču nakon kupanja pa se tek kasnije odjenem u pidžamu.




Što se tiče sastava, sadrži mineralna ulja što nije baš bajno.

Pozitivne karakteristike:
  • njega
  • učinak 
  • cijena

Negativne karakteristike:
  • masnjikav osjećaj 
  • sporo se upija u kožu 
  • sadrži mineralna ulja 
Ukoliko tražite losion za tijelo koji će vam nahraniti kožu, učiniti ju glatkom i mekanom a pritom ostaviti blago mastan film na koži nećete pogriješiti s ovim losionom. I da, predivno ćete mirisati :) 

Jeste probale nešto od Ziaja losiona? Kako se vama sviđaju?

Pišite mi u komentarima.
Do čitanja, Xoxo :)  

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *