Schwartzkopf Brillance Luminance 860 Ultra Violett



Evo mene opet :)

Krenula sam se farbati i onda sa se sjetila da bih vam mogla reći nešto o farbi i boji koju koristim. 

Prije par mjeseci uhvatila me jaka želja da svoju monotonu tamnosmeđu boju kose pretvorim u nešto zanimljiviju verziju. Tako mi je palo na pamet da bi mogla biti ljubičasta <3

Prije no što sam otkrila boju koja mi najbolje odgovara, isprobala sam nekoliko različitih farbi za kosu. Ni s jednom nisam bila zadovoljna kao s ovom. Boja s tim drugim farbama jednostavno nebi došla do izražaja.

Moram napomenuti da nisam htjela blajhati kosu i koristiti hidrogen. Htjedoh na svoju prirodnu boju staviti farbu od koje će mi kosa dobiti ljubičasti izgled. I nakon neoliko propalih pokušaja, konačno sam pronašla svog favorita. 

Također, farbam se sama kod kuće. Mislim da se ne može fulati ako sljedite upute :)

Sam proces farbanja, ispiranja, sušenja kose i čišćenja traje oko sat i pol/dva.





Dakle farba koju koristim je Schwartzkopf Brillance Luminance 860 Ultra Violett. Ona je dostupna samo u Muller drogerijama po cijeni od 46,90 kn. 




U pakiranju se nalazi:

1 par rukavica

1 bočica za apliciranje s losionom za razvijanje boje (60 ml)
1 tuba kreme za bojanje (60 ml)
1 pakiranje color shine tretmana nakon farbanja (22,5 ml) 
upute

 Izgled nijanse na pakiranju prilično točno odražava boju kose



 Boja kose nakon 5 tjedana od posljednjeg farbanja: 

Boja se ispire svakim pranjem kose, a ono što je karakteristično za ovu farbu jest da boja bljedi iz ljubičste u crvenkastu. No nikako ne gubi na intenzitetu. Jedino se počinje vidjeti izrast zbog čega se ja farbam svakih mjesec i pol.




Moram napomenuti da boja izgleda drugačije na različitim osvjetljenima (najintenzivnije se vidi vani na sunčevom osvjetljenju, pod led lampama izgleda full ljubičasto, pod normalnim osvjetljenjem u zatvorenom prostoru nije toliko intenzivna)





Ovo je vidljiv izrast nakon 5 tjedana :D


Kako izgleda proces farbanja? U bočicu se doda krema za bojanje koja se onda dobro promučka s razvijačem boje. Dobije se tamno crvena/ ljubičasta nijansa koja s nanošenjem postaje još intenzivnija. Ostavljam ju da djeluje 30-40 minuta. Ispirem, nanosim shine tretman, osušim i to je to :) 


I da, ova farba ima onaj jaki miris po kemiji. Za moju kosu koja je dosta tanka i poluduga je dovoljno jedno pakiranje.

Na svjetlosti

Vani bez sunca, u zatvorenom prostoru sa puno svjetlosti

Na kraju moram naglasiti da boja izgleda puno bolje uživo :) Kamera jednostavno ne može uhvatiti u potpunosti boju :/

Zanima me koliko često se vi farbate i dali koristite neke lude boje :D ?

Xoxo
 

3 komentari:

  1. Lijepa boja.Ja koristim Annyer boju za kosu Dark Violet.Kosta 18kn i prekrasno je ljubicanstvena ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Posto u Srbiji nigde nisam uspela naci ovu farbu zanima me postoji li mogucnost porucivanja?

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *