Jesenski TAG



Jesen je konačno pokucala na naša vrata :) Moram priznati da mi je već bilo dosta vrućina tako da sam presretna što je vani zahladilo i što mogu nositi topliju odjeću. Jesen je moje omiljeno godišnje doba. Uvijek me očara svo to šarenilo boja na koje nailazim hodajući
prirodom, miris pečenih kestena u zraku, šuštanje lišća, lagano rominjanje kišice u zraku... <3<3<3

Da se bacimo na pitanja: 

Što jesen čini posebnom?


 Za mene dolazak jeseni predstavlja promjenu. Kako vani, tako i unutar mene. Nakon ljeta, boravim više u toplome domu nego vani pa onda se više i posvećujem sebi i svojim planovima. Vani obožavam šetati i diviti se drveću, bojama lišća, plodovima, bundevama, dekoracijama. Sva ta raznolikost boja ima neki terapeutski učinak na mene :)


 
Najdraže piće jeseni?
  To bi bio kakao sa šlagom i vruća čokolada, mmmm.. Volim i mošt popiti :D


Najdraži miris svijeće za jesen? 

 Obožavam, ma obožavam je slaba riječ da vam prenese koliko sam luda za svijećicama :D Toliko da ih nekad znam paliti i ljeti, samo tad nemaju isti efekt kao u jesen/zimu. Obavezno moram imati pairanje od 100 lučica i nekoliko svijeća u čaši. Među omiljenim mirisima su mi vanilija, sandalovina, kolačići. Svijećice mi totalno upotpune ambijent i djeluju opuštajuće. 

 
Omiljena nijansa ruža za jesen? 

Najviše nosim nude, smeđe i breskvaste nijanse ruževa. Volim npr. Wnw Pink suga, Deborah 15 mat, Golden rose lip crayon 14, Manhattan lip laquer 70 a nude kiss...
Omiljene nijanse sjenila za oči?

Koristim zemljane tonove na očima. Smeđu, brončanu, zlatnu, narančastu.  

Najdraža knjiga/pjesma za jesensko razdoblje?

Trenutačno sam opsjednuta pjesmom "Tears" od Clean Bandita. Knjiga koju upravo čitam je Knjiga o ženi (Osho).
  
 
Jesenski outfit?

Većinom sam u trapericama,  udobnim cipelama/gležnjačama/čizmicama, majicama, vesticama. Od dodataka nosim šal, ogrlicu, naruvicu, torbicu.


Ove jeseni počastit ću se sa…?

Nekim dobrim shoppingom :D


Najdraže mjesto za provodit dane tokom jeseni?
  
Šetajući ulicama i parkovima. Isto tako i u domu zavućena pod dekicu s čašom kakaa u ruci i upaljenom serijom :) 

Za mene je jesen predivna i čarobna. Uveseljava me na 1000 i jedan način i uvijek joj se veselim i uživam u svakom trenutku. 


Volite li Vi jesen? U čemu najviše uživate? 
Xoxo

 

 























0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *