L'oreal Blush Sculpt 102 Nude Beige


Pozdrav, 

evo mene ovaj puta sa mini recenzijom novog rumenila od L'oreala. Nedavno sam ih vidjela na policama drogerija i jako su mi se svidjela pa sam odlučila isprobati jedno. Ova linija dolazi u dvije nijanse, jedna je više rozikasta, a druga koju ja imam je breskvasta. 

Cijena: 82,90 kn. 



Pakiranje u kojem dolazi je izuzetno lagano (kao perce) i napravljeno od plastike. Ambalaža nije nešto posebno napravljena ali zato je samo rumenilo dosta kvalitetno.  Poklopac se lako otvara i zatvara se na klik. Na pakiranju nema podataka o gramaži, samo da je napravljeno u Italiji i da vrijedi 24 mjeseca od otvaranja. Moje je u nijansi 102 Nude Beige. 


Rumenilo dolazi u tri nijanse. Jedna služi kao bronzer, druga kao rumenilo i treća kao highlighter. Može se koristiti svaka zasebno, a mogu se pomiješati sve tri nijanse. Ja ga tako koristim i dobijem predivnu brončano-breskvastu boju.


Pomiješane sve tri nijanse

Rumenilo je lijepe srednje pigmentacije. Taman za suptilan izgled na licu, ne možete pretjerati ako malo više puta prođete kistom. Najpigmentiranija je boja bronzera, dok je rumenilo malo manje pigmentacije. Sve nijanse imaju blagi shimmer u sebi što daje licu blagi sjaj. Ja to preferiram jer mi lice dobije onaj zdravi izgled i izgleda svježije.  

 Skroz lijevo su pomiješane sve nijanse
 Desno: bronzer, rumenilo, highlighter

Veoma sam zadovoljna ovim rumenilom, volim ovakve tople zemljano/breskvaste nijasne, pogotovo u jesen. Postojanost mu je jako dobra, ne bljedi s lica i ne ostavlja fleke. Da toplinu i blagi glow vašem licu, a ukoliko želite možete nijanse koristiti zasebno. Već vidim da ću ga dosta koristiti :D 


Kakva nijanse rumenila Vi volite koristiti u jesen?
Xoxo







2 komentari:

  1. Ovo mi je totalno jesensko, nikada nisam probala lorealova rumenila, ali cini mi se odlican.
    Takoder moram pohvaliti fotografije koje su fenomenalne

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *