Sleek i Divine ~All Night Long paleta


Pozdrav drage!

Kao što već znate u Mulleru je odnedavno dostupan štand sa Sleek MakeUP kozmetikom. Prošli tjedan sam išla vidjeti s čim raspolažu i odlučila sam se za ovu paletu. Znam da su njihove palete dosta hvaljene a u nastavku čitajte moje dojmove. 


Pa počnimo od pakiranja. Paleta dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj možete vidjeti nijanse sjenila, a straga vam pišu nazivi i sastav. Meni se jako sviđa veličina palete jer ju lako mogu uzeti sa sobom kad idem na putovanje bez da mi zauzima mnogo prostora u kozmetičkoj torbici. Ambalaža palete je crna i ona se nakon nekog vremena zapacka kod korištenja. Na gornjoj strani poklopca se nalazi veliko ogledalo koje je kvalitetno a i praktično. U samoj paleti se nalazi 12 sjenila. Ono što moram napomenuti kao nedostatak je što se jako teško otvara. Ponekad ju jedva uspijem otvoriti i često si znam pokvarit lak na noktima kod otvaranja :D 




Unutra se nalazi i folija sa nazivima sjenila. Moram priznati da je mene ova paleta najviše privukla zbog jednog sjenila koje mi je bilo wow, a to je zadnja metalik smeđe brončana nijansa (Manhattan). Ta nijansa je toliko divna da ne mogu to opisati rječima :D

Također s njom doalazi i spužvasti aplikator koji sam čak i koristila i moram priznati da nije loš. 






Paleta sadrži tople boje, smeđe, zlatne, biserne nijanse koje su odlične za dnevni i noćni look. 




U paleti se nalaze dva mat sjenila, ostalo su shimmeraste i metallic nijanse. Kao što vidite na swatchevima, neke su nijanse bolje pigmentirane a neke slabije. Ove svijetlije nijanse (Bellini i Mai Tai) se jako slabo vide na kapcima. Ali zato su ove tamnije, smećkaste nijanse odlične pigmentacije. Meni omiljene nijanse su Negroni (divna čokoladna nijansa koju možete samu nositi, ali ja ju volim kombinirati s Manhattan), zatim Prosecco (odlična zlatna) i najljepša od svih metalik brončana (Manhattan). Nijansa Kir Royale je odlična kao highlight ispod obrve a Martini za unutarnji dio oka. 


Sjenila se malo znaju trusiti kod nanošenja,ovisno o nijansama, no ništa pretjerano. Postojanost im je odlična. Meni traju cijeli dan na očima bez da se nakupe na pregibu kapka. Imajte na umu da uvijek stavljam bazu za kapke pa ne znam kako bi bilo bez nje. 




Cijena: 85,90 kn, dostupno u Mulleru








Sve u svemu ovo je jedna odlična paleta s kojom možete napraviti mnogo različitih makeup lookova. Ako volite nude, smeđe, tople nijanse koje nisu prenapadne onda vam preporučam ovu paleticu. 

Koje su vama omiljene Sleek palete? 

Xoxo, do čitanja ;) 





3 komentari:

  1. Nemam niti jednu Sleek paletu..
    Zasad..
    Ali ne znači da si necu kupiti.. uskoro će božić i moj rođendan zatim pa eto prilike da se "ponovim"! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prva stvar od Sleeka i stvarno nisam pogriješila s ovom paletom. Već škicam i neke druge jer stvarno ima divnih.

      Kažeš nebi bilo loše da se jedna nađe ispod bora :D :) <3

      Izbriši
  2. Obožavam Sleek palete. :D
    Mislim da su najkvalitetnije u tom cjenovnom rangu. Trenutno mi je na wishlisti Storm I-Divine. Btw divan MOTD :*

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *