Darivanje povodom prvog blogorođendana!


Drage moje, 

na današnji dan sam prije točno godinu dana napisala prvi post na svom blogu :) Bilo je tu razdoblja s malo češćim postovima i razdoblja kada nisam pisala po nekoliko tjedana/mjeseci zbog obaveza. Ono što znam je da sam jako sretna što sam počela s pisanjem jer me to stvarno veseli i ispunjava. Želim Vam se ovim putem zahvaliti na svim komentarima i podršci koju dobivam. 

Da ne duljim previše na slici su stvarčice koje možete osvojiti: 


Pravila darivanja: 

1. Darivanje je otvoreno samo za čitatelje s područja Hrvatske.
2. Odabrati ću samo jednu dobitnicu.
3. Lajk na moju Facebook stranicu.
4. Followati me na Instagramu (ukoliko ga imate).

5. Share-ati post s Facea gdje je objava o darivanju.
6. U komentarima ispod posta napisati pod kojim ste imenom podijelili objavu na Facebooku.


Darivanje je otvoreno do 10.11.2016 (23:59) Sretnu dobitnicu odabrati ću preko random.org, te ću ju objaviti ovdje u postu i na Facebook stranici.
Ukoliko se dobitnica ne javi u roku 48 sati, biram novu.
Hvala svima na čitanju i sretno u darivanju!

Dobitnica je:














Čestitam! :) Javi mi se u inbox na Fb kako bi ti mogla poslati nagradu. 

32 komentari:

  1. Sretan rođendan! Prvi se uvijek poseban <3
    FB: Jasmina Sukalić

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan blogorođendan 😘
    Instagram: anaa_maandic
    Fb: Ana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan blogorođendan i da se jos dugo citamo!
    Super nagrada!
    PPratima fejsu pod imenom Aneta Služek.
    Instagram: aneta_91 ( nisi trazila da ti napisemo al ja cu napisati da znas da pratim)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan blogoročkas! :)
    Fb: Tea Dorčak
    Instagram nemam

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretno i ostani u blogoworld-u još dugo!
    Katarina Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan veliki prvi blogorođendan još puno ih proslavili!
    Fb:Jasmina Herceg
    Instagram nemam

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan blogorođendan ���� FB Violeta Radić , IG @violeta_radic

    OdgovoriIzbriši
  8. Super <3 sretan rođendan :) nemam ig, pratim na fb: Mirela Rastija

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan blogorođendan :) <3 Divno je darivanje :) Pratim te pod imenom Karolina Tušek

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan blogorođendan, divno darivanje :)
    IG: @ivana_3006
    FB: Ivana Cindrić

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rođendaan!! Sve najbolje u buducem radu! 😘
    Pratim kao Ana Bašić.

    OdgovoriIzbriši
  12. Facebook: Ksenija Drča
    Instagram: kksenci

    OdgovoriIzbriši
  13. Podijeljeno pod imenom Diana Verlak


    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam ti! Osvojila si nagradu :) Javi mi se u inbox na Faceu ;)

      Izbriši
  14. Sretan blogorođendan!
    FB: Martina Jakovljević
    Instagram: martina.992_

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan ti prvi blogorodendan
    Fb Svjetlana Rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  16. Olgica Slavko Služek

    instagram nemam

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretan rockas :D
    IG nemam
    FB Dijana Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  18. Sretan rockas od sveg srca i jos mnogo blogova zelim! FB: Marijana Feldes <3 :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *