Nivea men sensitive losion poslije brijanja kao primer

 
Pozdrav drage žene,

za danas sam Vam pripremila recenziju jednog "muškog" proizvoda za njegu lica/brade, koji se koristi i za druge svrhe. Vjerujem da ste sve vidjele i čule hype oko toga da se ovo zapravo može koristiti kao primer prije šminkanja. Iako je već prošlo neko vrijeme od tog "hypea", odlučila sam isprobati ovaj balzam pa kud puklo da puklo. Mislila sam ukoliko mi neće odgovarati proslijedit ću ga svojoj boljoj polovici :D Jesam li požalila i proslijedila ga, pročitajte u nastavku.




Balzam dolazi u bijeloj staklenoj bočici te sadrži 100 ml proizvoda što je jako puno kada uzmemo u obzir da primeri za lice dolaze u pakiranju od 30 ml. 

Cijena: oko 45 kn

Na pakiranju je navedeno: 
NIVEA MEN Sensitive losion poslije brijanja s 0 % alkohola na koži ne ostavlja osjećaj peckanja poslije brijanja. Brzo se upija, ne ostavlja osjećaj ljepljivosti na koži i obogaćena je snažnom kombinacijom kamilice i hamamelisa. Koža odiše osjećajem ugode i svježine.

  • Umiruje i ublažava iritacije kože.
  • Spriječava crvenilo i isušivanje.
  • 0% alkohola, bez peckanja.
  • Brzo se upija, ne ostavlja osjećaj ljepljivosti na koži.
  • Usklađenost s kožom dermatološki dokazana kod muškaraca s osjetljivom kožom.

Sastojci:


 Aqua, Dipropylene Glycol, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Chamomilla Recutita Flower Extract, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf Extract, Maltodextrin, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzophenone-4, Phenoxyethanol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Geraniol, Linalool, Limonene, Parfum

Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja 

Balzam je namjenjen za osjetljivu kožu i ne sadrži alkohol. Otvor bočice je malo veći pa morate biti pažljivije kad ga izlijevate. Ja obično stavim prst na otvor i nagnem neoliko puta da mi ne iscuri previše. Slično kao i kod Revlon Colorstay pudera :D 

Tekstura je tekuća i balzam je bijele boje. Ima blagi muški miris koji je stvarno nježan, a nakon 2 minute se ne osjeća na licu. Ako ste osjetljive na mirise, možda će vam to smetati. 



Moja koža lica je sada suha, sklona perutanju, inaće je normalna pa ne znam kako bi se ponašao na masnoj koži. Uglavnom, balzam mi lijepo hidrira lice, zagladi ga, ostavlja ga mekanim, u početku je malo ljepljiv no to se nakon umasiravanja više ne osjeti. Definitivno zagladi kožu i zbog glicerina puder ljepše sjedne, no ne ispunjava sitne borice koje imam oko očiju i usana. S njim mi puder izgleda ljepše nego inače. Rekla bi da traje cijeli dan, ne daje nikakav efekt maske, nije mi uradio nikakav nered na licu i nisam se zasjajila više nego inače. 



Tako da slobodno mogu reći da sam oduševljena s ovim balzamom, obožavam ga koristiti, u potpunosti odgovara mojoj suhoj, osjetljivoj koži sada u zimskim vremenima. I jasno mi je zašto su mnoge žene poludile za njim :D Tako da, ništa od onog da ću ga prosljediti dečku haha.


Jeste ga isprobale? Kažite mi svoje dojmove u komentarima ;)


6 komentari:

  1. Meni on ništa ne radi..
    Jest da puder bolje sjeda na lice ali mi ne popunjava pore niti fine linije...puder ima istu trajnost kao i bez njega..ja sam ga proslijedila svom dragom..heheh
    Mislim da je ovo previše napuhano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravn da ne može svima odgovarati :D mojoj suhoj koži odlično djeluje ;)

      Izbriši
  2. Zanimljiv post :) mislim da mojoj koži nebi baš odgovarao pošto imam masnu kožu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Slažem se, više je za suhu i normalnu kožu ;)

      Izbriši
  3. Nisam ga isprobala. Ali mogla bih. Muz ga inace koristi, pa.. mogu malo posuditi!

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *