Essence LE Wanted: sunset dreamers marble highlighter šŸ¤©


Pozdrav drage,

u Mulleru se trenutno nalazi ljetna Limited Edition kolekcija iz Essencea pod nazivom Wanted: sunset dreamers. U nastavku možete pročitati o highlighteru kojeg sam kupila iz te kolekcije. 

Na prvi pogled me odmah posjetio na Terra Naturi highlighter. Reklo bi se da su identični ako ne i isti :D Slučajnost ili ne, u nastavku možete pročitati Ŕto mislim o Essence highlighteru i koliko je sličan Terra Naturi highlighteru kojeg obožavam.


Highlighter se nalazi u plastičnom pakiranju koje nije baÅ” najkvalitetnije odrađeno i već znam kako će se slova "izlizati" i izbrisati a poklopac možda i puknuti (ako padne na pod). No, pakiranje je manje bitno, bitniji je sam proizvod.


Nijansa se zove 01 golden summer days. Kao Å”to možete vidjeti, radi se o pečenom highlighteru u kojem se nalaze zlatne čestice koje daju sjaj koži. Iako je pečen, nije potrebno strugati povrÅ”inski sloj. Nanosi se lijepo već pri prvom dodiru četkice ili prsta.

Količina proizvoda iznosi 8,5 grama Å”to je sasvim dovoljno da vam traje i do godinu dana s intenzivnim koriÅ”tenjem. Za osobne potrebe naravno :D 


Cijena: 29,90kn 


Sam highlighter je pomijeŔan sa tri različite boje; zlatna, brončana i bijela (srebrnkasta). Kada se sve tri pomijeŔaju dobijete blago zlatno-srebrno nijansu (pogledaj sliku ispod).



Sama formulacija proizvoda je divna. Highligter je mekan, svilenkast, pigmentiran, lak za nanoÅ”enje. Daje "mokri" izgled licu i nije jako intenzivan. Jako je dobro mljeven pa nema grubih komada Å”ljokica. Mislim da će odgovarati svim tonovim kože.

Svakako bacite oko ako naletite na ovu kolekciju :) 


Kako Vam se sviđa? 

Do čitanja, xoxo :)

3 komentari:

  1. Mene najviŔe privlači paleta iz te kolekcije, ali i ovaj maliŔan izgleda divno! :)

    OdgovoriIzbriŔi
    Odgovori
    1. Da, paleta podsjeća na Naked Heat paletu, ali nekako mi Essence nije baÅ” dobar po pitanju kvalitete sjenila :D

      IzbriŔi
  2. Pozdrav,
    Prvo da kazem da je higlither jako fin, sigurno cu ga isprobati.
    Htjela bi reci vezano za paletu sjenila iz kolekcije;
    Ja je osobno imam i koristim, meni je jako dobra!
    Za taj novac (7,8€) vrijedi isprobati,
    Jako je pigmentirana i boje su bas jesenske☺
    Definitivno jako dobar dupe za Naked Heat paletu.

    Moja topla preporuka
    ������

    OdgovoriIzbriŔi

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-poŔta *

Poruka *