Essence Melted Chrome Eyeshadow ~ 06 copper me


Pozdrav drage!

S početkom jeseni u drogerije dolazi i novi asortiman šminke za jesen/zimu. Tako je i Essence donio mnogo novih stvarčica u asortiman, a ja vam danas pišem o ovom sjenilu koje je novitet. 

Ukupno je 6 nijansi sjenila, a cijena svakog iznosi 25,90 kn.



Ja sam se odlučila za nijansu 06 copper me.



Kao što i sam naziv govori, radi se o bakreno crvenkastoj nijansi. Tekstura sjenila je mekana, svilenkasta, puterasta. Jako je pigmentirano i meni na očima traje cijeli dan bez preslikavanja ili gubitka intenziteta. Najpraktičniji način nanošenja ovakvih sjenila je prstom. Četkica mi se nije pokazala dovoljno učinkovitom.



Iznenađena sam kvalitetom ovih sjenila (swatchala sam sve ali me ostale nijanse nisu privukle) i definitivno vam ih preporučam ako ste pronašle nijansu koja vam se sviđa.







Kako vam se sviđa? Hoćete li isprobati koju nijansu?

Do čitanja, xoxo

4 komentari:

  1. Predivne su nijanse! Isprobala sam ih u Mulleru, ali nisam uspjela pronaći niti jedan primjerak nijansi 05 i 06 koje nisu već bile dotaknute. Ne bi se bunila da su koju kunu više, samo da počnu stavljati zaštitne folije na svoje proizvode! 😞

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno, no meni se sakuplja u pregibu bez obzira na izuzetno kvalitetnu bazu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače imam masne kapke, ali ovo sjenilo mi se drži :D

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *