Eucerin~ intenzivni sprej protiv jakog i prekomjernog znojenja

Pozdrav drage moje :)

Kako ljeto još traje, tako se mnogi muče sa znojenjem. Znojenje je sasvim normalna funkcija tijela, posebice ljeti. No, što ako se znojite i kada nema razloga za to? Npr kada je vani -10 celzijevih a vi imate lokve ispod pazuha! Ili kada sjedite ispred ekrana i gledate omiljenu seriju ili  čitate knjigu a vama su majice mokre. Tada vrlo vjerojatno imate hiperhidrozu. Kažu da oko 2-3% populacije ima ovaj poremećaj/bolest (ovo mi je malo pregrub termin, ali tako je službeno definirana). Samo onaj tko se bori s tim može uistinu razumijeti kakav to efekt može imati na osobu. Ponajviše u psihičkom smislu. I sama sam jedna od tih koja spada u ta 2-3%.

Pa drage moje dame, nakon milijun isprobanih dezodoransa, antiperspiranta, krema i ostalog, mogu reći da sam pronašla nešto što stvarno djeluje.

Što kažu iz Eucerina:

"Eucerin intenzivni antitranspirant u spreju namijenjen je osobama koje pate od prekomjernog znojenja. Njegova jedinstvena 72-satna formula pruža pouzdanu, dugotrajnu zaštitu od prekomjernog znojenja i neugodnih mirisa. Sadrži visoku koncentraciju dva vrlo učinkovita sastojka koji sprečavaju znojenje: aluminijev klorohidrat i aluminijev klorid. Aluminijev klorid prodire duboko u znojne pore, pružajući tako dugotrajniju zaštitu između dva nanošenja. Klinička i dermatološka ispitivanja dokazala su smanjenje znojenja za 91 %. "

Dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom koja izbacuje malu količinu proizvoda. Potrebno je dva ili tri šprica kako bi se pokrilo cijelo područje pazuha.

U početku se nanosi tri dana za redom, a zatim po potrebi. Ja sam učinak primjetila već nakon prvog korištenja gdje se moje znojenje smanjilo za 50%. Kako sam slijedila upute, znojenje je prestalo skoro u potpunosti tokom narednih dana. Ipak, ne volim pretjerivati sa nanošenjem jer u sebi ima takav sastav. Tako da ga nanosim dan prije kada znam da ću se naći u situacijama gdje ne želim imati lokve ispod pazuha. 

Trebate pripaziti da ne nanosite sprej odmah nakon depilacije pazuha, nego kad vam je koža smirena ali čista. U protivnom može doći do žarenja i neugodnog osjećaja. Kada se nanese na čistu kožu osjeti se blago peckanje i zatezanje dok se ne osuši što traje oko minutu- dvije. Nakon toga možete normalno obući odjeću. Ne ostavlja nikakve mrlje. I nakon toga ste sigurne :)

Znači, znojenje se stvarno smanjilo za tih nekih 90%. Nije da sam se u potpunosti prestala znojiti (to bi bilo malo too scary :D), nego se znojenje svelo na minimum. Na vrućinama kada je vani 35+ stupnjeva normalno da se znojim. Ali kada su normalni uvjeti, tada više nemam problema sa izbijanjem znoja i kolutovima ispod majica. Ne mogu vam opisati koje olakšanje i koliko meni to znači.

Što se tiče neugodnih mirisa, ja nisam nikada imala problema s tim, a ovaj sprej sprječava pojavu istih.

Sastav:

Ako tražite pomoć za sprječavanje znojenja onda definitivno probajte ovaj sprej. Posebice ako se borite sa pojačanim znojenjem i hiperhidrozom. Meni se pokazao iznimno učinkovitim u raznim situacijama i veoma sam sretna što sam pronašla nešto što stvarno djeluje.
Ne izaziva iritacije, lak je za korištenje, pruža djelotvornu zaštitu.

Kupiti ga možete u svakoj ljekarni i drogerijama s ljekarničkim odjelom.
Cijena mu s kreće između 70 i 80 kn ovisno o ljekarni/drogeriji.

Borite li se vi sa prekomjernim znojenjem i što vi koristite a da djeluje?

Do čitanja, 
xoxo, Sunči


0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *