Essence Time to wake up sheet maska

Pozdrav svima :) Jedan od noviteta na Essence-ovom pultu je i ova maska za lice u maramici. Privuklo me pakiranje i opis koji se nalazi na samom pakiranju.

Essence Time to wake up (sa stražnje strane piše time to stand up?) sheet maska za lice dolazi u slatkoj vrećici i služi za hidrataciju. Ovaj tip maski prekriva vaše cijelo lice odnosno ima otvore za oči, usta i nos.

Na poleđini je navedeno: 

Razbudi svoje lice ovom namočenom maskom za lice u obliku maramice. Maska je obogaćena hidratantnom formulom koja sadrži ekstrakt baobab-a i soje koji pomažu koži da se obnovi i osvježi nakon dugog dana i neispavanosti.

Nakon 15 minuta tvoje lice je osvježeno, nježnije i budno!

Sastav:

Način upotrebe: 

  • na očišćeno lice stavi masku i ostavi da djeluje 15 minuta
  • ukloni masku i višak proizvoda umasiraj u kožu
  • nanesi kremu za lice i ostale proizvode kao i inače 
  • koristiti maksimum 2 puta tjedno
Made in Korea.


Dojmovi: 

Za razliku od nekih drugih maski za lice u ovom obliku, ova nije prenatopljena tekućinom. Zapravo, rekla bih da je taman "mokra". Nećete imati brigu oko toga hoće li vam skliznuti s lica i pasti. Dapače, jako dobro sjedne i prekrije lice, tako da možete normalno hodati, gledati dolje i obavljati poslove dok ova maska djeluje na vas. 

Ja sam ju stavila u frižider kako bih pojačala taj efekt "buđenja" :D
Maska prija na licu, osvježava i hladi. No, moram spomenuti da je miris bezveze, čak i smrdljiv (neka kemija se osjeti).
Nakon 15 minuta, kada se skine ostane malo proizvoda na licu. Ja sam to razmazala kao što bih učinila i sa kremom za lice, no, nije mi se sviđao osjećaj. Nekako me blago zatezala koža tako da sam odlučila isprati lice. 

E sad, efekt koji maska daje je trenutni osjećaj neke blage hidratacije i mekoće lica. Efekt "buđenja" je ipak učinila kava a ne ova maska :D.

Sveukupni dojam je da nećete ništa propustiti ako ju ne probate. Ako je vaša koža mlada i ne zahtjevna, možda bi imala bolji učinak nego na mom licu. 

Cijena: 12,90 kn

Jeste probale maskicu? Zanimaju me vaši dojmovi ;)

Do čitanja, xoxo, Sunči




4 komentari:

  1. nisam je još ni vidjela na policama..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad je samo u Mulleru :D Znaš da Dm-u, Bipi i ostalima treba malo više da stigne nova roba xD

      Izbriši
  2. Nisam je još uopće niti primijetila, a kamoli isprobala no ako si u potrazi za dobrom sheet maskom iskreno preporučam Garnierove, super su! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E probala sam onu plavu, Hydra bomb ako se ne varam :) Bila mi je dobra :) Ali, volim uvijek istraživati isprobavati nešto novo.

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *