Balea AQUA roll on za područje oko očiju

Pozdrav drage!

Svi znamo kako je koža ispod očiju tanka i osjetljiva u odnosu na druge dijelove lica, stoga joj moramo pružiti odgovarajuću njegu. Sa svih strana smo bombardirani pojmom hidratacija koja dolazi iznutra i izvana. Danas vam pišem o roll onu koji je namijenjen njezi okoloočnog područja, odnosno hidrataciji istog. 


Dolazi zaštićen u kartonskoj kutijici a samo pakiranje je u plastičnoj tubi od 15ml. Pakiranje je plave boje koja odmah asocira na vodu, hidrataciju, osvježenje i slično. Pošto je ovo roll on, logično je zaključiti kako će se za nanošenje koristiti metalna kuglica. Ona je praktična za korištenje i potreban je lagani pritisak kako bi se krema razmazala po okoloočnom predjelu. Nikako ne stiskati prejako jer bi vam u protivnom mogao biti pregrub taj metalni dio.



Metalna kuglica ima efekt hlađenja i smanjuje otečenost ispod očiju. Za još bolji efekat roll on možete staviti u hladnjak. Meni to nekada pomaže da se bolje razbudim i da mi to područje izgleda svježije. Kod nanošenja potrebno je malo stisnuti tubicu kako bi krema počela izlaziti van. Ona je bijela, rijetke, vodenkaste strukture. Upija se dosta brzo u kožu i ne ostavlja nikakav film na koži. Nakon upotrebe okoloočni predio bude nježniji i hidratantniji.


Ovo definitivno nije krema za noćnu njegu. Za to vam treba nešto bogatije i djelotvornije.Pogotovo ako imate suhu kožu.

Ovo je dobro za ubaciti između dnevne i noćne njege, za dodatnu hidrataciju. Ja ju koristim ujutro jer mi roll on pomaže da se razbudim i nekako me instant osvježi zbog te metalne kuglice

Sastav: 


Ono što bih još napomenula je da mi serum iz ove linije nije odgovarao. Nažalost, izazvao mi je crvenilo i potkožne prištiće. A znam da su mnoge cure oduševljene tim proizvodom. No, ovaj roll on za oči mi u potpunosti paše. Blag je, nema mirisa i nisam imala nikakvih loših iskustva s njim.

Da sumiram, ovaj roll on:
  • razbuđuje
  • osvježava
  • hidrira
  • može se koristiti prije makeupa jer se brzo upija 
  • pruža dodatnu njegu okoloočnom području, ali ne preporučam za samostalno korištenje jer nije dovoljno hranjiv (dakle u kombinaciji sa drugim kremicama)
  • povoljna cijena  (22kn) i dostupnost (DM)

Eto ga. Javite mi ako ga koristite i kakva su vaša iskustva ;)

Do čitanja, 

xoxo, Sunči :*









0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *