Potrošeni proizvodi / empties #9

 Danas vam donosim svoje dojmove o proizvodima koje sam potrošila tijekom prošlog mjeseca. Kojim proizvodima sam zadovoljna, a koji su me razočarali pročitajte u nastavku :)


Da počnem prvo sa gelovima za tuširanje i brijalicama s obzirom da ih ima najviše. 
Cottage gel za tuširanje/kupka od ljubičice mi je bila odlična. Ne isušuje kožu, miris je nježan i predivan, ali ne ostaje dugo na koži. Definitivno bih kupila ponovno.
Balea Vanilla Cream gel u obliku pjene je dobar ali mi se nije previše svidio miris. Ova pjena za tuširanje se može koristiti i za depilaciju. Tu isto obavlja solidno posao. Kupila bih ponovo proizvod jer je fora imati takvo nešto pored kade, a i sama pjena je ugodna, ostavlja kožu mekanom i čistom.
MLady Hawaii Feeling gel za brijanje je odličan. Potrebno ga je malo istisnuti da bi se stvorilo dovoljno pjene. Nježan je, predivnog mirisa i odlično obavlja svoju namjenu.
Afrodita Passion Fruit Cream gel za tuširanje mi se nije uopće svidio jer jako isušuje kožu. Jedva sam ga čekala potrošiti. Još jedan gel koji mi se nije svidio zbog istog razloga je Adriona od masline. Očekivala sam dosta jer je navedeno da nema parabena, alkohola, silikona, ali eto zato isušuje :D
Alpstories od lavande je bio solidan.

 Od dezića sam potrošila dva Dove proizovoda od kojih mi se jedan sviđa drugi ne. Kao što već sigurno znate, Dove Original je ponovljena kupnja. Obožavam ga, a znam da nisam jedina. Dok mi se ova kompresirana verzija od breskve nije svidjela zbog toga što me pekao kad bi ga nanijela. Balea krema od breskve i papaje je odlična kao krema za ruke, čak i noge ukoliko vam stopala nisu suha. Lagana je, nježnog mirisa. Ne znam ima li ih još u prodaji.

Tu su i dva La Roche Posay proizvoda. Micelarna voda za osjetljivu kožu mi savršeno odgovara i nova bočica je već u uporabi. Recenziju možete pročitati ovdje. Tu je i termalna voda koja je dobra, no nije me oduševila. Osvježava, umiruje kožu, sprječava urastanje dlaka, hidrira. No, našla sam jednu bolju o kojoj ću pisati u zasebnoj recenziji.
Tester Kiehl's maske za lice od nevena i aloe vere mi je odgovarao. Hidratantna maska koja osvježava i umiruje lice u samo 5 minuta.

Potrošila sam dvije vodice za usta. Obje su mi bile dobre. Becutan vlažne maramice su mi jedne od najboljih. Schwartzkopf Shauma cream&oil kura za kosu je okej. Ova tuba mi je bila dovoljna za dva korištenja. Fino  zagladi i omekša kosu. 

I to bi bilo to što sam potrošila u zadnjih mjesec dana :) Kao što vidite našlo se tu dosta izmješanih dojmova. Neki su me razočarali a neki su standardno dobri.
Jeste koristile što od prikazanih proizvoda? Kako su se vama svidjeli? 

 



0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *