Trend It Up lak za nokte~ 070

Pozdrav drage :)

Kao što već znate odnedavno je u Dm drogerije stigao novi brend kozmetike, a radi se o Trend It Up-u. Na štandu možete naći iz svake kategorije po nešto, a danas vam pišem o ovom laku za nokte.



Lakić dolazi u malenoj kockastoj bočici u kojoj se nalazi 6 ml proizvoda. Kao što možete vidjeti radi se o jakoj, intenzivno crvenoj nijansi. Obožavam ovakve nijanse na noktima jer izgledaju prelijepo i mogu se uklopiti u svakoj kombinaciji.

Lak nema neki određeni naziv nego je u broju 070.



Kistić laka je odličan za nanošenje. Lako se razmazuje i dovoljan vam je jedan sloj da bi dobili odlično prekrivanje.


Što se tiče postojanosti na noktima, moram priznati da je lak počeo pucati/skidati se na vrhovima noktiju već nakon jednog dana. S tim da nisam stavila nikakav top coat na njega. Drugi puta sam nanijela top coat i izdražao je dva dana. Ali, imajte na umu da radim svakve kućanske poslove tako da je to sasvim normalno.


Ne znam koliko je zapravo bitno, ali spomenuti ću i da nema jaki miris. Znam da neki znaju gušiti dok se nanose. To nije slučaj  kod ovog laka.

Lak daje blagi sjaj i ono što je meni jako bitno jest da se BRZO suši. Ne morate čekati sat vremena da bi mogli normalno baratati rukama. Već nakon 10-15 minuta je kompletno suh i ne morate se brinuti oko razmazivanja.

Ukoliko želite lak s kojim ćete u jednom sloju dobiti odlično prekrivanje i lak koji se brzo suši, plus veliki izbor boja, onda definitivno probajte nešto iz njihove linije.

Cijena: 9,90 kn

Jeste probale koju nijansu ovih lakova? 

Do čitanja, xoxo 
Sunči

4 komentari:

  1. Nisam probala njihove lakove ali jesam neke dekorativne proizvode i stvarno sam pozitivno iznenađena omjerom cijene i kvalitete. :) Možeš slobodno škicnuti recenziju na mom blogu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, u planu mi je probati njihove ruževe a i ostalu dekorativu :)Škicnuh :)

      Izbriši
  2. Ja sam kupila jučer lak za nokte njihov i oduševljena sam. Inače sam smotana za mazanje, nikad mi lak ne bude onako fino gladak, uvijek su tu neke flekice, brazdice...kao što kažeš, jedan sloj je dosta, s dva je ajme meni, odličan...i zbilja se brzo suši. Obično kad se nakanim lakirat nokte, sat vremena ništa ne mogu radit i opet se razmažem, ovo je bilo suho u roku odmah. Što se tiče postojanosti (ja sam uzela onaj veći, koji je 16 kn) jučer sam prala podove po kući i ribala kupatilo i nije se ništa pomjerilo.

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *