Gliss Kurr Fluid za vrhove Oil Nutritive

Hello!

Proizvoda za kosu nikada dosta i ne znam kako Vi, ali ja volim isprobavati nove proizvode u nadi da ću naći savršen proizvod za kosu (ako takav uopće postoji :D). Danas Vam pišem o Gliss Kurr fluidu za vrhove. Nisam ga vidjela nigdje osim u Mulleru, tako da ga nećete drugdje naći. 


Fluid dolazi u bijeloj mekanoj plastičnoj tubi sa pumpicom na istiskivanje. Pumpica je dobro urađena, tako da proizovod lako izlazi i meni trebaju dva stiska da bi zagladila sve vrhove.

Fluid je namijenjen da spriječi pojavu ispucalih vrhova i da pruži zaštitu. Nanosi se na mokru ili suhu kosu i NE ispire se.

U sebi sadrži 8 dragocjenih ulja.


Fluid je po konzistenciji jako sličan nekom gušćem regeneratoru ili maski za kosu. Srednje je gustoće i bijele boje. 

Kod nanošenja, prvo ga protrljam među dlanovima a zatim nanesem na same krajeve kose. Brzo se upija i ne ostavlja nikakve tragove.  Iako sadrži ulja, daleko od toga da se morate brinuti oko toga hoće li Vam zamastiti kosu/vrhove. Neće.

 Vrhovi budu mekani i to je to otprilike. Da li štiti od pucanja, ne znam sa sigurnošću reći jer moja kosa da se kupa u uljima i najsavršenijim maskama bi i dalje pucala :O

Možda još da spomenem sam miris koji me se nije dojmio. Možda je to zbog nekog sastojka, ali meni ne miriše nešto. No, to nije ni bitno jer se osjeti samo kad se nanosi. 

Količina: 50 ml 
Dostupno: Muller
Cijena: 39kn
Sastav:


Što vi koristite za njegu vrhova?

Do čitanja,
Xoxo, Sunči :)




2 komentari:

  1. Ja vec odavno nista ne koristim i kosa mi ne moze biti laksa i poletnija.
    Prirodno imam suhu kosu i nema sto nisam probala dok jednom nisam stavila regenerator ni nista poslije, moja je kosa uzivala. Tako da svakih nekoliko napravim dubinsku njegu s kokosovim uljem i onda dalje samo sampon i to je to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, zanimljivo. Stvarno bih mogla probati da operem kosu samo sa šamponom pa vidim kako će reagirati i izgledati. Inače, uvijek stavljam regenerator i ulje za kosu. Ponekad mi se čini kao da ti proivodi više štete nego koriste. Stavljam i ja kokosovo ulje, ali rijetko :D

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *