Afrodita Hydra Patch H2O okoloočna krema~ recenzija

Pozdrav drage!

Danas vam pišem recenziju ove Afroditine kreme. Radi se o novoj liniji Hydra Patch H2O koja je dostupna u većini drogerija. Iz Afrodite navode:


"Linija Hydra Patch predstavlja novu generaciju vlaženja s aktivnim djelovanjem u borbi protiv onečišćivača (anti-pollution). Sadržava jedinstvenu tehnologiju PatcH2O koja svojim iznimnim djelovanjem prilikom nanošenja na koži stvara molekularnu mrežu koja djeluje kao zaštitni i istodobno njegujući H2O flaster.

Nudi intenzivnu trenutačnu hidraciju s dugotrajnim učinkom i istodobno djeluje u borbi protiv štetnih onečišćivača i znakova preranog starenja. Izvrsna je za njegu kože nakon otprilike 20. godine života."

Na kutijici je označeno da je krema namijenjena dobnoj skupini od 25 godina pa nadalje.


A sada da se osvrnem konkretno na ovu kremu za područje oko očiju. Krema dolazi u tubi s čepom na odvrtanje i plastičnim kosim aplikatorom za nanošenje. Aplikator oslično prijanja na okoloočno područje i higijenski je jer ne morate ništa dirati prstima. Tubica je mekana i krema se lako istiskuje iz nje. Znači, samo apliciranje i ambalaža je pun pogodak. Meni osobno se sviđa i plava boja na pakiranju jer me podsjeća na vodu i svježinu.


O samoj kremi:

"Za odmoran izgled bez podočnjaka! PatcH2O tehnologija pruža osjetljivoj koži oko očiju trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju. U kombinaciji s ekstraktima drveta Yarumo i bodljikave veprine pomaže u smanjivanju podočnjaka i vrećica ispod očiju. Usporava proces preuranjenog starenja, pridonosi zaglađivanju prvih bora i kožu oko očiju štiti od nastajanja novih."

Mene je zbunilo kada sam pročitala da pruža trenutačnu i dugotrajnu hidrataciju (?) pa sam na njihovoj stranici našla pojašnjenje.

Dakle, postoji trostruka snaga hidracije:
  1. trenutačna- intenzivno vlaženje već nekoliko minuta nakon prvog nanošenja
  2. dugotrajna- vlaženje traje 48 sati (nakon samo jednog nanošenja)
  3. produljena- učinak vlaženja i do pet dana (nakon posljednjeg nanošenja)


Količina: 15 ml 
To je standard za kreme koje su namijenjene njezi oko očiju
Cijena: od 69-79 kn




Krema je mliječne boje, nije gusta a nije ni rijetka. Nešto između, odnosno neke srednje gustoće. Mene je već pri prvom korištenju podsjetila na WHY MASK FRESH AND WELL RESTED LOOK masku oko očiju. Kada ju nanesem na područje ispod oka, lagano ju utapkavam sa prstima jagodice dok se ne upije u kožu. Što se toga tiče, brzo se upija, nije teška (kao naprimjer njihova okoloočna od kamilice) pa ju možete koristiti i ujutro. Miris je veoma blag, ne osjeti se baš, samo ako kod nanošenja mirišite prste xD

Nakon uporabe koža vam je nahranjena, mekana, glatka, nježna. Koristim ju mjesec dana i zasad mogu reći da sam jako zadovoljna. Ova kremica mi nije izazvala nikakve iritacije, crvenilo, peckanje ili nešto slično tome. Jako je blaga i ugodna na koži. Popuni borice tako da one izgledaju manje vidljivo.



Koristim je većinom uvečer i ponekad je stavim ujutro. Osim što osjetim da mi je koža glađa, mekša i njegovanija, ujutro izgledam nekako odmornije. Usudila bih se reći da stvarno smanji podočnjake i umor s očiju.


Krema je pogodna za Vegane što je veliki plus.

Ne sadrži: parabene, parafine i silikone


Sastav:


Znači , krema mi se jako sviđa, odnosno mojoj koži se jako sviđa :D. Okoloočno područje nakon kreme izgleda svježije, nahranjeno, odmorno. Praktična je za korištenje, zbog svoje lagane teksture brzo se upija i ujutro se budim sa manje izraženim podočnjacima.

Imate moje preporuke ;)
Javite mi ako ste isprobale ovu ili nešto drugo iz ove linije :)

Do čitanja, xoxo, Sunči

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *