Potrošeni proizvodi / empties #10

Pozdrav drage :) 

Kao što sam i najavila evo posta o potrošenim proizvodima. To su proizvodi koje sam potrošila u zadnjih 5 tjedana. Kao što vidite ovog puta nema mnogo proizvoda, ali vam želim prenijeti svoje dojmove o njima.


 Navukla sam se totalno na termalne vode tako da više ne prolazi dan a da se ne prskam njima. Otišla je Avene termalna voda i Uriage. Ovdje možete pročitati recenziju.
MLady Hawaii Feeling mi je najbolji gel za brijanje. Savršen. Ako ga još niste probali, brzo po njega :D 
Sundance balzam sa zaštitnim faktorom 50 sam intenzivno koristila na moru i dok su bile one strašne vrućine. Svrha mu je da pruža zaštitu i štiti usne a to i čini. Jedino mi se nije svidio miris. 
Becutan dječji sapun sam koristila za pranje beautyblendera i stvarno je odličan u tu svrhu. 

 Volim održavati svoju obuću svježom i mirisnom i u tu svrhu koristim Balea sprej za obuću
Kao što vidite tu su i dvije maske za stopala od Balea-e. Ova maska je stvarno savršena. Stopala budu jako mekana, nježna i glatka. Ma savršena je, bolja od većine krema za stopala. Ako još niste definitivno isprobajte. 
Trudi hidratantna krema  mi je bila odlična. Recenziju možete pogledati ovdje.
Sanex gel za tuširanje je bio u malom izdanju i nije mi se svidio.

  Afrodita gel za tuširanje od grožđa mi je jedna od omiljenih tuširalica i nastaviti ću ga kupovati dok god bude postojao :D
Kron regenerator sam dosta zapostavila, malo bih ga koristila pa bi prestala i tako nekih godinu dana. Ne bih rekla da išta radi osim što kosa bude zaglađena i nježna.
Denk mit parfem za rublje je osvježavajućeg mirisa. Dodaje se tijekom pranja u posudicu s omekšivačem da bi vam odjeća bila mirisnija.
Colgate Max white pasta za zube je dosta blaga pa ako više volite slatkast nego ljut okus pri pranju zubi, ovo je za vas.

 Duchesse balzinice su mi odlične zato što su veće i dovoljne su mi dvije da skinem svu šminku sa lica. Mekane su i nježne.
Potrošila sam i Trudi maramice. Kao što znate maramice number 1 ako mene pitate. 
Tesori d'Oriente White musk mi je odličan parfem za sva godišnja doba. Miris čistoće, svježine koji će vam trajati i trajati i parfem na koji uvijek dobijem bar jedan kompliment kada ga nosim. Nova bočica je već u upotrebi ;)

I za kraj, malo dekorative.
Potrošila sam omiljene korektore, Essence Coverstick koji stavljam na bubuljice i crvenilo ako ga imam. Catrice kamuflažu koristim za podočnjake i ne moram vam ništa govoriti jer već znate da je odličan.
Tu je i maskara od Catrice-a Glam&doll u crnoj boji. Ova maskara je super, razdvaja trepavice, daje volumen, ne trusi se, može se nanositi u više slojeva i možete dobiti dramatičan izgled koristeći samo nju.

Xoxo, Sunči :)

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *