New in ~ KOLOVOZ



Pozdrav drage moje :)
Danas ću vam pokazati što sam to kupila u posljednjih mjesec dana. Također, dosta toga sam i potrošila, tako da će sljedeći post biti o proizvodima koje sam potrošila. Pa krenimo.


U Dmu-u je bila akcija na odabrane proizvode 1+1. Ja sam kupila Violeta baby maramice (koje sam zaboravila ovdje prikazati) i Fa gelove za tuširanje. Violeta maramice s bademovim uljem su mekane, nježne  i ne iritiraju kožu. Probala sam ovaj ljubičasti Fa uljni gel od orhideje i zasad mogu reći da sam zadovoljna. Miris mi se jako sviđa, zadržava se na koži i ono najbitnije je da ne isušuje kožu. Također, tu je i Fa Flower me up mirisni dezić kojeg ne koristim ispod pazuha već se s njim našpricam po tijelu i odjeći. Ima predivan miris. Ne znam kako vi, ali ja ne volim stavljati jako mirisne deziće ispod pazuha. Imam dojam da bi bili preagresivni i da bi se s njima usmrdila :D (Što vi mislite o tome?)
Tu je i Balea Fruity Dream gel za brijanje. Kao što već znate, dobri su mi ovi gelovi pa kada sam vidjela novi miris i ambalažu morala sam ga kupiti. Ovaj je sa mirisom breskve, a ambalaža mu je lila boje. Uglavnom, isti je kao i ostali njihovi gelovi. Meni je jedina zamjerka što se brzo troše, bočica mi ode za tjedan dana.


Naručila sam nekoliko proizvoda iz Avona. Prvi je Avon Natural piling za tijelo od jagode kojeg sam isprobala i jako mi se sviđa. Možda napravim zasebnu recenziju samo o njemu. Intimni gel od pamuka nije još došao na red. Gel za tuširanje od zelenog čaja i verbene je savršenog mirisa. Sviđa mi se njegova zelena boja koja mi daje dojam da se radi o nečemu ljekovitom :D Avon Miracle glow ulje za čišćenje lica je toliko hvaljeni proizvod da sam ga morala kupiti i uvjeriti se o čemu se radi. Kako je blogosfera puna recenzija o njemu, nisam sigurna da li je potrebna još jedna. Sviđa mi se kako je osmišljen, solidno obavlja posao i nemam zamjerki. Tu je i kremica za ruke koja je bila na super popustu, radi se o kremi iz linije Treasures of the desert s arganovim uljem. Koristila sam je dva puta i mogu reći da je hranjiva, brzo se upija i jako fino miriše.


Onaj Avonov gel za intimnu njegu nisam stigla probati zbog ovog tu koji je trenutačno u uporabi. Ima 300 ml pa će mi trebati još neko vrijeme dok ga ne potrošim. Znači, radi se o Mullerovoj marki, Duchesse gel za intimnu njegu sa ekstraktom kamilice. Isprobala sam Nivea-ine, Olivalove, Afrodita-ine intimne gelove i moram priznati da ih je ovaj sve prešišao. Iskreno, za cijenu od 13 kn nisam previše očekivala (s obzirom da ostali koštaju od 25-35 kn) no ugodno sam se iznenadila. Nježan je, ugodan, lako se pjeni, ostavlja blag miris i stvarno sprječava pojavu neugodnih mirisa. Ono što mi se ne sviđa je ambalaža, voljela bih da je na pumpicu jer mi ponekad zna iscuriti previše proizvoda jer je nešto rijeđe teksture.
Colgate Plax soft mint vodicu za ispiranje nisam koristila. MLady  gel za brijanje od breskve i manga također. Uzela sam si nastavke za omiljen brijač, radi se o linije Blue Lagoon 6.


Na mom Instagram profilu ste mogle vidjeti da sam ulovila ovo Garnier Miraculous ulje za kosu na ogromnom popustu u Dmu-u, izlazi iz asortiman pa zato. Koristila sam ga par puta na kosi i čini mi se okej. Treba ga staviti jako malo inače će vam zamastiti kosu. Da li štiti od topline, ne mogu reći. Odlučila sam probati i Florena kremu za ruke s uljem grožđa i soje. Nisam do sad probala ništa iz ove linije. Krema je sasvim oke. Brzo se upija, ne ostavlja ruke masnima, ima nježan miris i njeguje. Meni je najbitnije da ne moram mazati ruke svakih 5 minuta. Tu je i Nivea plava krema za ruke koja je nešto gušće teksture, ima klasičan miris, njega je solidna. Nisam nešto previše oduševljena. Ups, ne znam kako mi se zalomila Avon krema i na ovoj slici xD. 
I tu je Eucerin Lip active balzam za usne. Koristim ga otkako sam ga kupila i mogu reći da sam zadovoljna. Očekujte kratku recenziju i o njemu.


Htjela sam probati nešto od Mixe jer do sada nisam ništa njihovo isprobala (znam, ne kako se ovo moglo dogoditi :D ) pa sam se odlučila za ovo mlijeko za čišćenje kože koje je namjenjeno osjetljivoj i reaktivnoj koži. Iznimno je blago za kožu, ne skida skroz makeup s očiju, hidratantno je i zasad imam dobro mišljenje o njemu. Clearasil blazinice protiv prištića ću vam predstaviti u zasebnoj recenziji jer su pomalo neobičan proizvod o kojemu nema mnogo recenzija. Mogu reći da rade što tvrde, a to je da pomažu kod uklanjanja prištića, samo mu je potrebno oko 12-24 sata da to bude vidljivo.
Afrodita Hydra Patch okoloočna krema je nova linija koja je dostupna po drogerijama. Koristim ju već par tjedana i jako sam zadovoljna. Biti će recenzija ;)  
I zadnji proizvod je Garnier SOS gel protiv prištića. Kao što vidite odlučila sam se opskrbiti stvarima kojima ću se riješiti gamadi koja mi izbiju u PMS-u :D. Mogu reći, da mi oba proizvoda pomažu, i blazinice i gel, s tim da su mi blazinice bolje.

I to je to, javite mi ako vam se nešto posebno sviđa i ako ste nešto isprobale vaše dojmove ;)

Do čitanja, xoxo, Sunči







0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *