Yves Rocher Serum Vegetal noćna krema


Pozdrav drage moje, 

danas sam Vam odlučila pisati o jednoj kremici za bore (anti-age 25+). Kako sam još studentica, nemam baš para da dam 600+ kn za pravu anti age kremu, pa sam našla jednu koja je zapravo jako povoljna a i dobra. Radi se o Yves Rocher Serum Vegetal- bore i blistavost- noćnoj kremi. Redovna cijena joj je 120 kn. 

Postoji i dnevna varijanta ove kreme, no ja preferiram noćnu zbog veće njege. 


Namijenjena je svim tipovima kože. Moja koža se mijenja ovisno o vremenskim prilikama. Ljeti bude mješovita a zimi suha. Što se tiče bora, imam male borice oko očiju, na čelu i oko usana. Mislim kako je najbolje početi odmah s preventivom prije no što bude kasno.

Krema dolazi u staklenoj teglici s crvenim poklopcem i srebrnim detaljima. Izgleda elegantno i profinjeno. Dolazi u pakiranju od 50 ml.

Što piše na kremi:


Krema je izuzetno glatke, mekane strukture. Jako se lijepo ponaša na koži. Ne masti ju, fino nahrani, popuni borice, brzo se upije. Ostavlja lice glatkim i mekim na dodir. Ima blagi cvjetni miris koji se ne zadržava. Koristim ju tri tjedna i mogu reći da mi nije izazvala nikakve neugodnosti na licu.



Voljela bih čuti koju vi anti-age kremu preporučate :)

Do čitanja, xoxo














0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *