NYX Lingerie ruž i Vivid Bright tuš



Pozdrav drage moje makeupholičarke!


Vjerujem da niste mogle ne vidjeti da se prije koji dan otvorio Nyx Professional Makeup dućan u Hrvatskoj, točnije u Arena Centru. Cijeli događaj je bio dobro marketinški prezentiran i najavljen, tako da sam jednostavno morala biti tamo i vidjeti iz prve ruke kako izgleda i što se može pronaći u samom dućanu. 

Interijer je jako lijepo uređen, sviđa mi se kako ide redoslijed štandova. Prvo su svi proizvodi za obrve, eyelineri, sjenila za oči, puderi, rumenila i bronzeri, ruževi i sjajila za usne, itd. Moram priznati da su cijene stvarno pristupačne, a asortiman je raznolik i svatko može pronaći nešto za sebe.

Ja sam se odlučila suzdržati kod prve kupnje pa sam uzela dva proizvoda, koje sam isprobala i o kojima vam danas želim pisati. 



Kao što vidite, nisam mogla odoljeti a da ne uzmem Nyx Lingerie tekući ruž i tuš za oči.


Nyx Vivid Brights tuš za oči u nijansi Vivid Violet 

Tuš dolazi u kartonskoj kutijici koja je zaštićena trakicom tako da možete biti sigurne kako nitko nije otvarao proizvod. Tubica u kojoj dolazi je srednje veličine, laka i praktična za korištenje. Sam kist je tanak i s njim možete napraviti lijepu tanku liniju. Ja sam se već isprakticirala sa nanošenjem tuša tako da nemam problema s nanošenjem tanke precizne linije. Tuš je dosta tekuć, ja ga  moram dva puta umakati da nanesem liniju na jednom oku. Pigmentacija mu je odlična, ostavlja intenzivnu, prelijepu ljubičastu boju. 

Količina: 2ml 



Sastojci:







Tuš traje cijeli dan na očima, tako da ne morate brinuti hoće li se početi mrviti i razmazati s očiju. Kod skidanja swatcha sam primjetila da se teško skida, ali s mlijekom za čišćenje i micelarnom ide lako s očiju. 
Ja sam oduševljena izborom boja tuševa iz ove linije i definitivno ću uzeti još koju nijansu. Tuš je pigmentiran, dugotrajan, prelijepo izgleda na očima i što je najbolje, jako je povoljan. 

Cijena je 34,90 kn 


Nyx Lingerie tekući ruž za usne LIPLI06 (Push Up)



Ovaj tekući ruž dolazi u plastičnoj tubici s klasičnim aplikatorom s dlačicama. Aplikator je po meni malo prevelik, ali i dalje se  lako nanosi na usne. Aplikator hvata taman količinu poizvoda.

Tekstura ruža je lagana. Mekan je, lijepo klizi po usnama, ostavlja dovoljnu količinu na usnama i odlične je pigmentacije. U roku minute se posuši i ostavi mat efekt. Primjetila sam da malo zateže usne nakon nekog vremena. Isušuje jaaaako malo, gotovo ništa s obzirom da je mat tekući ruž. Ono što je fantastično kod ovog ruža jest to da traje jaaaako dugo, rekla bi i više od 5 sati. No, kako ja gricnem tu i tamo nešto, popijem ne mogu reći sa sigurnošću kolika mu je postojanost. Također, nakon što se upije i osuši na usnama ne preslikava se na čašu, ruku, itd. Doslovno ne mrda sa usana dok ga vi ne obrišete sa usana. Malo izblijedi kod jedenja ali i dalje ostaje vidljiv. 

Količina: 4ml 
Cijena: 57,90 kn


Sastojci:




Oduševljena sam i ružem i tušem. Smatram da svaka treba imati barem jedan ruž iz ove linije Lingerie jer nisu bez razloga sve youtuberice i blogerice poludile za njima. Za normalnu i pristupačnu cijenu dobijete jako dobre proizvode ;)

Koji su Vas Nyx proizvodi oduševili i koje bi trebala probati? 

Xoxo, do čitanja :)







2 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *