Zimski nudači


Zimi svi mi volimo nositi tamnije boje na usnama pa tako i ja. No, ja najviše preferiram nude i smeđe nijanse, dok crvene ruževe gotovo nikad ne stavljam na usne jer mislim da mi ne stoje nikako. Ove jeseni-zime najviše sam stavljala a i dalje stavljam prikazane ruževe, a zalomilo se i sjajilo :D



Avon Extra lasting ruž u nijansi Cappuccino mi je odlična neutralna nude nijansa. Ruž se divno nanosi i nakon nekoliko sekundi se setira i traje po nekoliko sati bez mrdanja. Stvarno je dugotrajan, a ujedno i pigmentiran i ugodan na usnama. 

Artdeco ruž u nijansi 441 (prava čokoladna nijansa) sam dobila uz časopis Ljepota i zdravlje za 15 kuna i nisam mislila da će mi ovo postati omiljena zimska nijansa ali je. Prvi Artdeco ruž koji posjedujem, odličan je i počela sam već škicati i neke druge nijanse. Formula je odlična za ovakve tamnije nijanse. Nekako je kremast ali ne prekremast, ne ulazi u borice, izuzetno je pigmentiran, hidratantan, jako ugodan za nositi i dugotrajan.

Bell Royal Glam ruž u nijansi 070 je smečkasta topla nude nijansa. Ruž je jako kremast, pigmentiran, lao se skida s usana, ali boja je odlična.

Swatchevi odozgora prema dolje: Avon extralasting Cappuccino, Bell Royal Glam 070, Artdeco 441

Od sjajila volim koristiti nedavno otkriveni Manhattan Lip Laquer u nijansi 70 A NUDE KISS. Inače nisam veliki ljubtelj sjajila i uvijek ću prije odabrati ruž, ali ovo je fenomenalan proizvod. Predivna nude nijansa koja je savršeno pigmentirana i koja ne isušuje usne. 

Tu je i NYX soft matte lip cream Athens koji mi nije toliko drag kao Lip Laquer ali je ok. Izgledala mi je kao odlična nude nijansa ali na mojim usnama je neka roza boja. Ovo je potpuno matt proizvod i traje 2-3 sata na usnama. 
Swatch odozgora prema dolje: Manhattan Lip Laquer 70 A NUDE KISS, NYX Athens

1 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *