Potrošeni proizvodi /empties #2


Danas vam donosim stvačice koje sam potrošila u zadnjih mjesec dana i svoje mišljenje o njima. Volim na kraju svakog mjeseca evidentirati koliko sam toga potrošila i drago mi je kad vidim da dosta prolazim kroz njih i da se rotiraju.  


Tesori d'Oriente Fiore del dragone gel za tuširanje mi je jedan od boljih. Predivno miriše (baca na Hypnotic Poison), ne isušuje, a osjeti se na koži i nakon tuširanja. 
Šampon od pive mi je bio okej neko vrijeme ali mi je dosadio pa sam ga prestala koristiti neko vrijeme i konačno sam se natjerala da ga potrošim. Nije loš, ali nisam primjetila da mi je kosa bila nešto drugačija od uobičajenog. 
Babylove dječji šampon znam povremeno koristiti zato jer nema sulfata. Meni je bio dobar, zbog toga što nema sulfata se ne pjeni jako i potrebno je dobro našamponirati i isprati kosu da bi se skroz oprala. Nakon pranja s njim kosa mi je mekana i nekako gušća. Sviđa mi se efekt koji daje tako da ću ga ponovno kupiti.

Balea Classic Hair Style sprej za kosu me ugodno iznenadio. Pakiranje sam uzela jer je praktično, možete ga staviti u bilo koju torbicu i nositi sa sobom. Daje srednje učvrščivanje i ono što je meni bitno je da ne ljepi kosu. 
Dusch das Magnolia dezodorans je sasvim solidan. Nije da baš spriječava znojenje, ali je blag, ne iritira kožu i fino miriše. 
Avon Naturals sprej za tijelo šljiva i vanilija mi je omiljeni miris iz ove linije. Već sam u prijašnjim postovima rekla da jako volim koristiti ove sprejeve za svašta, jedino bi voljela da je miris dugotrajniji.
Sensodyne Multicare Original putno pakiranje zubne paste mi nije odgovaralo. Jako je blaga, kao da nisam ni oprala zube, ne ostavlja onaj efekt svježine i ne sviđa mi se tekstura paste. 
Colgate Max White One Optic pasta za zube je bila dobra, ima fin i blag okus, što se tiče bijelog efekta tu nisam primjetila razliku nakon potrošene tube. Ono što me smetalo kod ove paste su sitna plava zrnca koja bi znala ostati na lavabou pa sam ga morala čistiti nakon svakog pranja :D
Avon shimmering losion za tijelo Warm Spice & Vanilla- imate reenziju o ovom proizvodu, zadovoljna sam i definitivno ih ponovno koristim na ljeto.
Jedini dekorativni proizvod koji sam slistila je ovaj Essence-ov korektor u sticku kojeg korisim za prekrivanje bubuljica i crvenila. Stavljam ga prije tekućeg pudera, odlično prekriva i ne isušuje. Jako sam zadovoljna i ovo mi je već ne znam ni sama koja tubica po redu. 

 

3 komentari:

  1. Ovaj Avon Naturals sprej za tijelo mi se čini zanimljiv, morat ću ga isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristila sam baby love kupke za tuširanje i pranje četkice,ja ih obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Balein lak sam jednom prigodom sasvim slučajno kupila i sad mi stoji u koferiću kada trebam fiksirati obrve! Za tu namjenu mi je super..

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *