Essence LE Merry Berry highlighter

Konačno je stigla ova LE kolekcija u većinu drogerija. Svoj primjerak sam htjela osigurati što prije jer je ovo kolekcija koja se sviđa mnogim curama, a ni ja nisam mogla odoljeti da nešto ne uzmem :) 


Najviše od svega mi se svidio highlighter kojem jednostavno nisam mogla odoljeti. Dolazi u jednoj nijansi 01 i love my golden pumps. Dolazi u plastičnom pakiranju, tipičnom za Essence proizvode, a sadrži 9 grama. Na ambalaži piše da je to shimmerasti highlighter koji ostavlja predivan sheen na koži. 




Tekstura highlightera je svilenkasta, mekana, baršunasta. Dizajn u obliku zlatnih zvjezdica je preedivan. Kako ja moram sve šnjofati, nisam mogla da ga ne pomirišim :D Ima onako blagi miris plastike ili tako nečega što mi se ne sviđa, ali nije da se osjeti (samo ako gurate nos u njega kao ja). 

Kad se nanese ne vide se nikakve šljokice nego ostavlja samo sheen koji nije onako zlatan kao što izgleda u pakiranju. Srednje je pigmentacije što je odlično jer možete ga učiniti onoliko jako vidljivim koliko se vama sviđa.



Swatch u zatvorenom prostoru i vani: 



Jako sam zadovoljna s ovim hightlighterom i stavljam ga u svoju dnevnu rutinu.

Cijena: 28,90 kn

I požurite ako želite uhvatiti svoj primjerak! :)

6 komentari:

  1. Sviđa mi se, pogotove ove teksturirane zvijezdice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je u malo elegantnijoj ambalaži mogao bi proći kao neki HE highlighter :D

      Izbriši
  2. Cijela ta kolekcija mi je predivna, u "moj" Kozmo još nije došla, ali nadam se da ću uhvatit neku nijansu laka i barem jedan ruž. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko je ovaj hajljater divan! Sigurna sam da cu ga kupiti prvom prilikom! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. divan je:) mislim cijela kolekcija mi je predivna i božićna,pa ako ne uzmem highlighter sigurno hoću nešto:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cijela kolekcija je prekrasna i privlačna. Po meni su highlighter i ruževi pun pogodak

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *