Favoriti za 2015. godinu


Donosim vam svoje favorite za 2015. godinu. To su proizvodi koji su me oduševili i koje sam koristila tijekom cijele godine tako da neću ništa posebno pisati o njima. Neke sam već po neznam koji put kupila, a neke ću sigurno ponovno kupiti. Ove godine bilo je mnogo noviteta što se tiće dekorative i preparative, a takva će biti sigurno i sljedeća godina, tako da se veselim isprobavanju novih stvarčica :)

Favoriti- dekorativa: 


Usne: 
Manhattan Lip Laquer 70 A NUDE KISS
Golden rose 126
Himalaya balzam za usne


Lice: 
Loreal True match W3 
Max Factor Pan Stick 12
Max Factor Creme Puff Transucent 
Max Factor Creme Puff Blush 25 Alluring Rose
Essence Merry Berry highlighter



 Oči:
Maybelline Color Tatooi
Maybelline Lash Sensational maskara
Essence Liquid Ink eyeliner


Favoriti- preparativa:

My body kreme za stopala 
Kokosovo ulje 
Balea piling 
Olival čarobno ulje 


Nivea mlijeko za skidanje šminke
L'erbolario Iris parfem
Macaadamia Healing Oil ulje 
Max Factor lak za nokte u nijansi 11 Redd Carpet Glam 


Non beauty favoriti: 

Ove godine sam pročitala Tajnu i uvukla se u tematiku Zakona privlačenja. Također, tu je i Louise Hay koja mi je otvorila jedan potpuno novi svijet i koji mislim istraživati i u sljedećoj godini. 


Sve najbolje u Novoj Godini :) Puno zdravlja, sreće, smijeha, ljubavi, uspjeha ^^ Čitamo se u 2016.godini

1 komentari:

  1. max factor minica imam 9 komada i definitivno su mi jakvalitetniji lakici :)ovo ulje od kokosa sam nedavno potrosila i kupila neki novi koji je jako los i jedva se vadi iz teglice tako da cuu se opet vratiti ovom..ovaj tus mi je veeelika ljubaav..obozavam ga ..:) post ti je super :D

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *