Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes


 Maybelline Color Tattoo 24hr Creamy Mattes sjenila su od nedavno dostupna i u Hrvatskoj. Drago mi je da i kod nas dođe nešto novo, iako je ovo zapravo sitan dio od onoga što se može pronaći u razvijenim zemljama. Ne znam zašto kod nas moraju ukidati liniju kao što je "Fit me" kad je ona vani iznimno popularna i vrlo hvaljena, sa pregršt stvarčica koje se kod nas nisu uopće pojavile. No, da se pridržim teme, a to su ova kremasta sjenila. Nisam sigurna ali mislim da su dostupne četiri nijanse od kojih ću vam prikazati tri koje posjedujem. To su: Creme de Nude, Creme de Rose i Vintage Plum.



Sjenila su kremasta i potpuno matt. Brzo se suše nakon nanošenja. Ja ih nanosim prstima jer mi je to najjednostavnije. Moji kapci su masni tako da mi ovaj matt efekt super dođe. No, curama sa suhim kapcima bi ova sjenila mogla isušivati to područje. Iznimno su dugotrajna, traju doslovno cijeli dan i ne nakupljaju se u pregibu. Moram priznati da sam jako zadovoljna ovim sjenilima.



Creme de Nude je matt nijansa sa žutim podtonom. Izgleda kao koretor, a koristim ga kao bazu za sjenilo jer odlično prekriva žilice i diskoloraciju.
Creme de Rose je matt nijansa sa rozim podtonom.
Vintage Plum je nježna ljubičasto-siva nijansa. S njom jedino imam problema jer se ne nanosi ravnomjerno.

Ova sjenila odlično dođu kada ste u žurbi i nemate puno vremena jer zasebno izgledaju super.




Swatchevi odozgo prema dolje: Vintage Plum, Creme de Rose i Creme de nude.


Cijena ovih sjenila je 42 kn, ali se često mogu uhvatiti na nekom popustu :)

Jeste li probale ova sjenila? Kako ste zadovoljne s njima? 





3 komentari:

  1. Bas planiram da uzmem i isprobam. Bas sam dosta pozitivnih kritika procitala na njihov racun! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su lijepa, podsjećaju me bojama na MAC-ove Paint Potove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, mislim da je Creme de Nude dupe za Mac Soft Ochre :)

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *