Golden rose Ultra Diamonds volume lipgloss


Nedavno sam bila u shoppingu u Avenue Mallu i naletila sam na štand Golden rose-a gdje sam ugledala i ova sjajila koja su bila istaknuta jer su na akciji. Kako sam u zadnje vrijeme postala zaluđena šljokicama xD, jednostavno nisam mogla odoljeti a da ne kupim nešto šljokičasto. Ono što mi je odmah upalo u oko kad sam ugledala ovo sjajilo jest to da su šljokice u boji, odnosno da iz različitog kuta možete vidjeti drugačije boje. 

 
Sjajilo dolazi u prozirnoj plastičnoj tubici sa zlatnim slovima u količini od 7,4 grama. Nijansa je 103. Mislim da ima još oko 6 drugih nijansi.


 Aplikator je na mali kistić što omogućuje precizno nanošenje ali ćete morati više puta posegnuti u tubicu.



Sjajilo je namjenjeno za volumen pa tako i donosi onaj osjećaj laganog žarenja, peckanja na usnama. Ja nikako ne volim taj efekt, ali izdržim 15-ak minuta kad taj osjećaj prestane. Što sve nećemo pretrpiti za ljepotu xD. Što se tiče boje, ona je prozirna tako da samo šljokice dolaze do izražaja :) Nema nekog posebnog okusa, miris je jako blag, ali ne osjeća se ništa na usnama. Također, u početku je malo "sticky" odnosno ljepljiv a tijekom vremena prestane biti.



Sastav:



Swatch u zatvorenoj prostoriji i na otvorenome:


Cijena na sniženju 17 kn, inače 34 kn.

I za kraj, "neka šljašti!" :D





2 komentari:

  1. baš je lijep,šljokicee<3imam i ja jedan iz avona za volumen usana isto tako pecka i punoo hladi :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne volim sjajeve ali ovaj bas fino izgleda :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *