IQ Cosmetics velvetSHINE shadow cream

Nedavno, točnije prošli mjesec sam u Bipi naletila na stalak sa IQ kremastim sjenilima. Na prvu su me odmah podsjetila na Maybelline Color Tatto sjenila pa kako sam oduševljena njima, uzela sam jednu nijansu ovog brenda.

Ne mogu sa sigurnošću reći u koliko nijansi dolaze, ali mislim da se radi oko 5-6 nijansi i da su sve shimmeraste.
Sjenilo sadrži zaštitni "poklopčić/foliju" tako da možete biti sigurne da nitko nije ubadao svoje prstiće unutra :D. 


Nijansa koju sam kupila jest BRONZE NR. 06. Mene boja podsjeća na suho zlato i na lišće, samim time idealna boja za jesen.
Što se tiče samog proizvoda, on je kremast ali i "patchy", tj. na prste se neravnomjerno nanosi u malim grudicama. Na kapke sam ga nanosila prstom i tu se u nekoliko poteza lako izblenda boja. 
Pigmentacija je dobra, ukoliko želite intenzivniju boju morate nanijeti 2-3 sloja
Dugotrajnost sjenila nije baš najbolja. Meni su inače kapci masni, tako da uvijek koristim bazu za sjenila. S bazom, sjenilo traje 4-5 sata bez da se vidi neka razlika od trenutka nanšenja. Nakon tih nekoliko sati počinje se nakupljati u pregibu kapka i počinje blago nestajati boja.
Pošto je ovo sjenilo jako kremasto trebate paziti da ne dotaknete nečim kapke jer se proizvod lako skida. 
Za kraj, sjenilo me nije previše razočaralo ali ipak ću ostati vjerna Color Tatooima koji su mi i dalje najbolja kremasta sjenila.
  Cijena ovih kremastih sjenila je 44,90 kn. No, možete ih uhvatiti kad je popust na dekorativu, kao što sam ja :).

Jeste li probale koje od ovih sjenila? Kakvi su vaši dojmovi? Pišite mi, xoxo :)

2 komentari:

  1. Ne nosim kremasta sjenila, ali ovo izgleda odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da mi u Srbiji nemamo ovaj brend, no bas mi se dopada ova senka..Izgleda bas divno! <3

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *