Moji Wet n wild ruževi


U ovom postu vam donosim svoju skromnu kolekciju Wet'n'wild  Megalast  ruževa. Odmah ću reći da sam jako zadovoljna s njima. Zasad posjedujem četiri nijanse, ali znam da se neću zaustavit na ovom broju jer ima još nekih nijansi koje želim.

  
Mogu se pronaći u određenim DM prodavaonicama, a popis svih DM prodavaonica koji drže Wet n wild kozmetiku možete pronaći online.
Prvo bih se osvrnula na ambalažu u kojoj se nalaze. Ona je plastična, vidi se da je jeftinija, a sam ruž viri pola centimetra prema van i ne može se uvući. Tako da ćete morati biti jako pažljive kad otvarate i zatvarate poklopac jer mi se već dogodilo da sastružem ruž po poklopcu ili da mi se poklopac otvori u torbi.
No, u drogeriji se nalaze zapakirani u najlon tako da ste sigurne da ih nitko nije dirao prije vas. Bilo bi odlično kada bi se više proizvoda u drogerijama nalazilo tako zapakirano jer nije rijedak slučaj da djevojke isprobavaju prave proizvode prije no testere :S



Količina proizvoda iznosi 3,3 grama.  
Cijena je 22,90 kn. 


Kod prvog nanošenja su malo grubi, tvrdi ali nakon što nanesete prva dva sloja, postaju kremasti i lako se nanose. Iznimno su pigmentirani i dugotrajni na usnama. Kad ih nanesete možete biti sigurne da ne morate popravljati ruž idućih 3, 4 sata. Čak i ako jedete ili pijete nešto, neće potpuno skliznuti s usana. Daju mat ili polumat finiš i ne isušuju usne.


Swatchevi s lijeva na desno: Carrot gold, Pink suga, Bare it all, Cherry bomb

Na prirodnoj svjetlosti u sobi, bez blica


Na suncu, bez blica



I na usnama. Unutra i vani :D





Pozitivne strane: 

Pigmentirani
Dugotrajni
Ne isušuju usne
Izbor nijansi

Negativne strane: 

 Nekvalitetna ambalaža


Jeste probale koje od ovih ruževa? Koja je vama najdraža nijansa?



6 komentari:

  1. Imam samo Cherry bomb, ali prezadovoljna sam. Također mislim da je jedina negativna strana ambalaža. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđaju ti ruževi, nijanse su predivne. Ona zadnja cherry bomb mi se najviše sviđa. Super post <3

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, cherry bomb je prava jesensko zimska boja :) jedino što preporučam uz nju je korištenje olovke za usne za savršeniji izgled ;)

      Izbriši
  3. Hmm cherry bomb definitivno uzimam 😄

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna mi je ružičasta,sjajna..br E.504.A.ali ga ne mogu pronaci vec duze vrijeme..
    Gdje ga mogu nabaviti?

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *