ŽENA.HR BEAUTY BOX

Od studenog 2015.g. u Hrvatskoj su postala dostupna dva beauty boxa. Ja sam se odlučila isprobati kutijicu sa portala Žena.hr. Prvenstveno me privukao broj od 9 proizvoda za samo 75 kuna s uključenom poštarinom. Ono što mi se posebno svidjelo jest to da nisam morala dugo čekati na svoju kutijicu jer je došla u roku 2 dana! :))

U nastavku možete vidjeti sam izgled kutijice i proizvode. 


Kutijica se otvara na magnet, a dolazi u prekrasno upakiranom ružičastom papiru. 


U kutijici se nalazio jedan full size proizvod, Avom Luxe ruž u nijansi Glam poppy. 


Od ostalih proizvoda tu se nalaze; gelovi za tuširanje, šamponi, maska za kosu, kreme i perle za lice, tester parfema od 5ml.




Do čitanja, ja se bacam na isprobavanje ovih proizvoda ^^


Jeste li uhvatile svoj primjerak kutijice? Kako Vam se sviđa sadržaj kutijice? Javite mi svoje dojmove :)

0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *