Trenutačni proizvodi za njegu kose


Za početak, valja reći kakvu kosu imam i što sve koristim od preparata. 

Moja kosa je srednje dužine, tamnosmeđe boje (nisam ju nikad farbala, samo znam ponekad staviti preljev, tanka sa suhim i ispucalim vrhovima ali je u isto vrijeme sjajna i glatka. S ispucalim vrhovima se najviše mučim jer koliko god ja skratila njih, čim mi poraste kosa oni se vrate na isto :S. 

Od preparata za kosu koristim: regenerator, masku za kosu, razna ulja, šampone za suho pranje.

Moram priznati da često mijenjam proizvode koje koristim za kosu. To se posebice odnosi na šampone. Stvarno rijetko kupim 2 ista šampona zaredom. To je zato što još nisam našla onaj koji bi mi u potpunosti odgovarao. 

 Trenutačno koristim Panteneov šampon "sheer volume".  Njihovi šamponi su mi okej, dobro operu kosu u dva šamponiranja, ne isušuju, jedino mi se ne sviđa što imaju silikone. Solidan šampon, ali mislim da nebi ponovila kupnju :D 

Kao regenerator koristim Macadamia Natural Oil regenerator. Regeneratore ili maske za kosu znam staviti večer prije pranja kose tako da odstoje po nekoliko sati. Ovaj je gušće strukture, stvarno lijepo nahrani kosu, a nakon ispiranja ona bude meka i nekako čvršća.

Također, nekada stavim i samo kokosovo ulje. Njega nanosim od tjemena do vrhova i tako ostavim preko noći. Ne stavljam ga poslije sušenja jer jako zamasti kosu, ali se lako ispire. Inače, svugdje čitam dobrobiti ovog ulja, ne samo za kosu, ali moram priznati da nekog pretjeranog i vidljivog efekta kod mene nema. 


 Nakon što operem kosu i kada je još mokra stavljam malo Avonovog Supreme Oil spreja. Kada skroz osušim kosu dovršam sve sa Macadamia njegujućim uljem. Ovo mi je ulje fenomenalno i stalno ga kupujem iznova. Kosi daje predivan sjaj, zagladi ju, ne masti ju uopće i predivnog je mirisa koji se zadržava neko vrijeme.




Kako mi kosa dosta sporo raste počela sam koristi Kron sprej za poboljšanje cirkulacije vlasišta i rasta kose. On je na biljnoj bazi i to se osjeti čim ga špricnete :D Koristim ga oko 2 mjeseca i ne mogu reći da vidim neki učinak. 

 

Pored nabrojanih proizvoda ubacim tu i tamo neki od ovih. 
Ponekad znam staviti Pantene Keratin obnavjajuće ulje i Olivalovo ulje čička. Zadovoljna sam s oba proizvoda, s tim da mi ulje od čička preeedivno miriše ali zamasti kosu tako da ga većinom stavljam prije pranja. 

I za kraj, kada nemam vremena da operem kosu i kada sam u žurbi, posegnem za Batiste suhim šamponom za tamnosmeđu kosu. Obožavam ih, probala sam i druge marke, ali oni su mi najbolji. 


Koji su vaši favoriti što se tiče njege kose, posebice zimi kada je kosa izložena raznim vremenskim uvjetima?


3 komentari:

  1. koristila sam od avona taj sprej i super mi je bio,al nekako s vremenon je prestao djelovat :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i meni je okej, ali mislim da ga neću ponovno kupiti.. ali da divno miriše, miriše ^^ <3

      Izbriši
  2. Kokosovo ulje zelim jako dugo da isprobam i sve danas sutra i nista :/

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *