W7 paleta In the buff i rumenilo

Drage moje čitateljice :), htjela bih vam baciti pozornost na W7 proizvode koji su me ugodno iznenadili svojom kvalitetom i cijenom. Zasad posjedujem samo ove dvije njihove stvarčice, ali definitivno planiram proširiti njihov broj. 

Paleta "In the buff"


Kao što vjerojatno znate dosta njihovih proizvoda predstavlja "dupe" za neku High end  kozmetiku. Konkretno, ova paleta je "dupe" za svima nam poznatu Urban Decay Naked 2 paletu.


U paleti se nalazi 12 sjenila od kojih su 3 potpuno mat, a ostalo su shimmeraste nijanse. Sjenila su izuzetno pigmentirana, ne truse se, lagano se nanose i blendaju. Na poleđini palete se nalazi slika sa svim imenima sjenila. Također, paleta dolazi za kistom. Na jednoj strani je spužvasti aplikator a na drugoj su kratke dlake. Kist je isto okej.


 

Swatch unutra i vani: 



Moji favoriti među nijansama su definitivno Camel (predivna zlatna nijansa), Dust (brončana), Chocolate (divna mat sivo smeđa) i Onyx (mat crna).

Cijena palete je 78 kn.

 
The Honey Queen rumenilo

 





Ovo rumenilo je također "dupe" i to za Benefitovo Coralista rumenilo.  Ako tražite breskvasto rumenilo koje ostavlja predivan sheen na obrazima, ovo je rumenilo koje biste trebale pogledati.

Dolazi u kutijici sa četkicom koju ja iskreno još nisam nijednom upotrijebila, u obliku mozaika. Mozaik čine različite boje od kojih se mješanjem svih dobije breskvasta boja.

Rumenilo je mekano na dodir i svilenkasto. Pigmentacija je taman, ne možete s jednim naošenjem nikako pretjerati. Na mom licu izdrži 5 sati nakon čega boja počne blijediti. Dobije se 8g proizvoda.
 
 

Cijena rumenila je 49 kuna.


Jel vam se sviđaju W7 proizvodi? Dajte mi preporuku što moram obavezno probati od njih :)

4 komentari:

  1. Nisam nikada imala nesto od njih,al paleta sjenila mi je prekrasna jer sam fan shimmerastih sjenila ;)Super slikice swatcheva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paleta je savršena <3<3 može se napraviti bezbroj makeup lookova s njom :)
      Hvala :)

      Izbriši
  2. Slušam o njima već godinu dana, ali nikako da se zaputim u Cosmetic outlet u Rijeci da izvidim što nude. Imam od Makeup Revolutiona dupe za Urban Decay Naked 2, ali mi se čini da je pigmentacija w7 bolja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna paletica i bas sam razmisljala da je uzmem! Takodje mi se doada i rumenilo! :) <3

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *