Kolekcija parfema *jesen/zima*

Danas vam donosim svoju kolekciju parfema za jesen/zimu. Inače, kolekciju dijelim po razdobljima: jesen/zima i proljeće/ljeto.


Omiljeni jači parfemi koji su baš za zimu i temperature ispod 5 celzijevih stupnjeva su: Dior Addict eau de parfum i L`Erbolario Iris(savršen puderast miris).Savršeni su u hladno vrijeme, pogotovo kad je vani sve zatrpano snijegom jer tada dolaze najviše do izražaja :)
Valja napomenuti kako su ovo iznimno jaki i dugotrajni parfemi (osjetit ćete ih doslovno cijeli dan) i nisu za svaku djevojku. Također, mislim da ova dva ili volite ili ne volite, nema između.

Za jesen su mi odlični svi ostali :D
Parfem koji bih opisala kao elegantan, zavodljiv, nježan, je Naomi Campbell Naomi Campbell. Odličan u ove jesenske dane i za sve prigode (posao, faks, spoj).ovaj parfem bi se mogao svidjeti većem broju djevojaka.

Sljedeći parfem koji bih opisala isto kao i prethodni je Madonna Truth or Dare.Elegantan, profinjen, jedinstven.Ukoliko ne volite tuberozu onda bi ga trebali izbjeći. Po meni, ovo je dupe za puno skuplji La Prairie Life Threads Silver, pa ukoliko volite taj definitivno pomirišite i ovaj.

Sljedeći jesenski parfem koji bih izdvojila je Lady Million od Paco Rabannea.O ovom parfemu neću mnogo pisati jer je većina vas probala ili ima ovaj parfem :D Kako mnoge kažu parfem "posvuduša" baš zbog toga što ga svaka druga djevojka nosi.



Još jedan paco Rabanne parfem koji se nalazi u mojoj kolekciji je Black XS. Ovaj parfem sam najviše voljela koristiti dok sam bila u srednjoj, sada mi više ne odgovara toliko ali budi uspomene na to razdoblje. Mislim da je idealan za malo mlađe djevojke.




Tu se nalazi i La Rive In woman koji je dupe za Armanijev Si parfem. Poprilično sam zadovoljna s ovim parfemom, dugotrajan je, ima predivan slatkast miris i veoma povoljan. 


 Joop! Le Bain Joop! je odličan za malo hladnije vrijeme. Miris je onako orijentalno- vanilijast i super je za večernje šetnje. 


Zadnji, s razlogom xD je Katy Perry Killer Queen.  Kada je tek izašao oduševio me pa sam ga morala kupiti, no nakon nekog vremena mi je dosadio miris i više mi se ne sviđa toliko. Miris je iznimno slatkast, topao,ništa mu ne fali, ali pored ovih ostalih jednostavno ne posežem više za njim.

Je li neki od ovih parfema i u vašoj kolekciji?

4 komentari:

  1. Jako lijep izbor. :D
    Od jesensko-zimskih parfema jako volim Avonov Little Black Dress i Far Away ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Od ovih parfema Naomi i Dior Addict obožavaaaam, mislim da su mi to dva najdraža parfema ikad, druge niti ne trebam haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daaaa, razumijem te <3.. kad pronađeš one koji te oduševe i nikad ti ne dosade, ne poželiš nosit više one prosječne :D

      Izbriši
  3. u pravu si za parfeme od naomi mislim da rijetko kome da se ne sviđaju,meni su također predivni :)

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *