Potrošeni proizvodi / empties #1

Ovo smeće sam uspjela skupiti u zadnjih 2 mjeseca. Ima tu svega, a ponajviše preparative :D


Ljubav na prvi zalogaj! Ovaj crunchy muesli ooooobožavam!!Probala sam jagoda/čokolada i samo čokolada, a bolji mi je ipak jagoda/čokolada. Tako je hrskav, sladak, fin, ma čista 5-ica. 


Daily Defense šampon od arganovog ulja--> okej šampon,fino miriši i pere kosu, no ono što sam primjetila je da mi je kosa malo više opadala od uobičajenog. Ne znam je li to povezano s ovim šamponom ili s tim što je jesen, ali neću ponovno kupiti ovaj proizvod. 

Macadamia Natural Oil Control lak za kosu --> srednje učvrščivanje, blagi sjaj, predivan miris, ponovno kupujem


Loreal Elnett lak za kosu--> meni najbolji lak za kosu



Baby maramice iz Plodina--> favorit u ovoj kategoriji, tako su mekane, mirisne, višenamjenske, povoljne

Duchesse blaznice--> koristim ih zato što su malo veće pa mi je jedna blaznica dovoljna da skinem svu šminku 





Balea Fruit harmony krema za ruke--> bila mi je dobra preko ljeta,no u ovim hladnijim danima ne pruža dovoljno hidratizacije 

Kalodont pasta za zube--> ništa posebno ima puno boljih pasta



Alverde piling s lotusom i kokosom--> dobar piling, ima dosta gruba zrnca, ne isušuje. Zbog prejakog mirisa alkohola neću ponovno kupiti 

Yves Rocher LE gel za tuširanje od lavande--> isušuje, imala sam blagu reakciju crveila na njega, razočarana s obzirom na to da je "prirodan"

Dusch das "limeta ljubi mint" gel za tuširanje--> jako dobar gel, gust, kremast, lijepo se pjeni, miris je predivan, osvježavajuć i zadržava se na koži neko vrijeme.. definitivno kupujem opet na proljeće 


Dove powder soft dezić--> Dove dezići su mi super, na ovaj sam se navukla zbog mirisa pudera kojeg sam se trenutačno zasitila pa isprobavam druge.

Borqtalco Invisible dezodorans--> iako piše da ne ostavlja bijele mrlje to nije istina. Dobar dezić, blag i ugodan miris, možda opet kupim

Avon naturals sprej za tijelo od nara i manga--> meni su ovi sprejevi predobri, najbolji mi je od šljive i vanilije, no i ovaj je bio odličan za ljeto


Katy Perry Killer Queen toaletna voda za tijelo 75ml--> bio mi je odličan neko vrijeme i onda sam ga se zasitila i jedva potrošila.. Slatkast miris, ne traje predugo

Zara Black Peony toaletna voda--> bio mi je odličan za malo hladnije dane, no zasitila sam se mirisa, možda kupim ponovno u daljoj budućnosti 


Balea Anti -stress ampule za lice --> odlične, fino nahrane kožu, zaglade, hidriraju, kupit ću ponovno 

Schaebens Tutanchamun maska za lice--> odlična, šteta što je LE

Melvita Nectar supreme krema za lice --> predobra krema, brzo se upija, hrani kože, fino miriše, no preskupa za moj budžet

Nivea aqua effect dnevna krema za lice--> dobra 

Nivea Skin perfecting fluiud --> bio mi je fenomenalan, čekam neku akciju da kupim full size :D

Nuxe Reve de miel krema za ruke--> ništa posebno,radi sve ono što i obične kreme, ne sviđa mi se miris 

Melvita Youthful dnevna krema--> okej, bolja mi je nectar supreme 

Jeste probale koji od ovih proizvoda? Kako se vama dopadaju?

3 komentari:

  1. Dove dezići su i meni vrh, osobito onaj ivisible dry. Sprejevi iz Avona su mi isto fini. Obožavam ih ljeti jer su u plastičnoj bočici pa ih mogu bez straha nositi u torbi i osvježiti se po potrebi. Ove Balea ampule mjerkam već neko vrijeme i kad tad ih moram probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ove baleine ampule zbilja djeluju obecavajuce, jednom davno sam koristila neke iz aqua verzije i sjecam se da su me spasile po zimi pa mora da su i ove dobre :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam se razočarala za Yves Rocher gel za tuširanje njih inače svi hvale iako sam ljubitelj Afroditinih gelova mislla sam uzeti njega sljedećeg,ali sada neću jer imam jako osjetljivu kožu.Avonovi sprejevi su odlični ja ih također obožavam pogotovo ljeti ;*

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *