Signal White Now Glossy Chic



Zdravo drage moje, 

danas vam donosim malo neobičnu recenziju a radi se o zubnoj pasti :D

Naime, u zadnjih godinu dana sam počela koristiti paste za zube koje su namjenjene izbjeljivanju zubi, odnosno da zubi nakon nekog vremena izgledaju bjelje. Koristila sam različite paste raznih brendova (Himalaya, Colgate, Vademecum, Kaladont, itd.) Ono što mogu reći je da sam uočila malu razliku otkako ih koristim. Rekla bih da su mi zubi bjelji za nijansu.

Nisam previše izbirljiva što se tiče pasti, ali mi je važno da nije prejaka (ne volim kad mi mentol, mint, kaj god, spali usta da nemrem disati 2 minute kasnije xD). Također, ne volim kada ostavlja plave točkice svuda po umivaoniku jer ga onda moram ribati nakon svakog pranja :D 

No dobro, ono što je zapravo najbitnije po meni je da radi ono za što je namjenjena. 

Znači, kad na pasti piše da će zubi nakon korištenja biti bjelji onda to i očekujem. Naravno, ne odmah, da se razumijemo. To je proces koji traje tako da ne očekujem da već nakon prvog korištenja vidim razliku. Ali nakon mjesec, dva, tri već da :D

Nedavno se na našem tržištu pojavila meni izgledom i nazivom intrigantna pasta za zube. Radi se o Signal White Now Glossy Chic pasti. Baš je nekako "girly" zbog ambalaže, svaka čast. Jako mi je interesantno to što je "glossy" i što je za žene. Glossy je zbog toga što sadrži sitne sjajne čestice (kristale).



Što kaže Signal: 

Prilikom pranja zubi nastaje jedinstvena BlueLight plava pjena koja nestaje nakon pranja, a zubi su prekrasno bjelji nego prije – nakon samo jednog pranja. Novi Signal White Now Glossy Chick sadrži i Ultra Shine kristale za svjetliji i bjelji smijeh.

Sastojci: 



Moji dojmovi: 

 Kod nanošenja se vide plave čestice koje se tijekom ribanja zubi razrade i pretvore u plavu pjenu. Čestice ne ostaju na zubima ni u umivaoniku :D Okus paste je srednje jačine, baš po mom ukusu. Nije prejak, a nije ni preslab da ispadne kao da nisam ni prala zube. Ne znam kako bih ga točno opisala, nekako je ljutkasto-osvježavajuće-slatkastog okusa. Ostavlja svjež zadah koji traje neko vrijeme ukoliko ništa ne jedete i pijete.




E sada, kako ju koristim nešto više od tjedan dana, ne mogu reći da vidim neku razliku što se tiče bjeline zubi. Činjenica je da odmah nakon pranja zubi budu sjajniji, svježi, ljepši. 

Sve u svemu, jako dobra pasta koja me dobila već na prvom korištenju. Preporučam je i muškarcima jer svi mi volimo vidjeti osmijeh sa lijepim, zdravim i sjajnim zubićima ;) 

Jeste probale? Dojmovi?

Xoxo




2 komentari:

  1. jednom prilikom sam ju gledala i hocu-necu pa odustala, sada kad citam tvoju recenziju malo mi je zao sto ju nisam kupila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pasta isto odlična! Ja već kupila drugo pakiranje. :D
    Potpisujem sve što si navela!

    OdgovoriIzbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *