Apimel~ pčelinja mast 🐝🍯


Pozdrav drage!

U današnjem postu vam želim pisati o jednoj mazalici za usne. 

Ako imate ispucale, suhe usne koje trebate stalno mazati i štiti od daljnjeg isušivanja, ovaj proizvod bi vam mogao pomoći.

O njemu nisam mnogo čula ni čitala, a  radi se o Apimel pčelinjoj masti. 

Ova mast se može koristiti za njegu usana, kod herpesa i ranica u nosu, kod hemeroida, suhih dijelova tijela poput laktova i slično.



Ovaj proizvod je dostupan u Dm-u i jedino sam ga tamo uspjela naći. Osim fizičke prodavaonice, možete ga naručiti onlline na njihovoj stranici -> LINK

Cijena u Dmu mu je 29 kn.
Količina: 50 g



"Aktivni sastojci PČELINJE MASTI hrane i mekšaju kožu, potiču perifernu cirkulaciju, te imaju blago antibiotičko djelovanje. Zahvaljujući tim svojstvima, PČELINJA MAST djeluje regenerativno, daje koži elastičnost i svježiji izgled te ublažava bore. Iznenađujuće učinke pokazuje kod tvrdokornih lišajeva, neurodermitisa, herpesa i drugih kožnih problema."



Kao što možee vidjeti, mast dolazi u preslatko dizajniranoj kartonskoj kutijici. Unutra se nalazi žuta teglica s poklopcem na odvrtanje i zaštitni polopac. Pčelinja mast je također žućkaste boje (kao i većina sličnih proizvoda). Mene ovakve teglice podsjećaju na proizvode tipa Avonov balzam (onaj u tri verzije) ili Oriflameov univerzalni balzam (eliksir), koji su višenamjenski kao i ovaj.


Tekstura je prilično gusta i tvrda (poput vazelina), ali u dodiru s prstima se topi i lako nanosi. Nedostatak kod proizvoda u ovim teglicama je što se nanose prstima. No, vjerujem da je većina svjesna opasnosti i pazi na higijenu prilikom korištenja :)



Sastav ovog proizvoda je prilično jednostavan (5 sastojka) a toliko učinkovit. Kao što vidite, najviše udjela čini petrolatum (vazelin), zatim lanolin (ovčja masnoća), med, pčelinji vosak i parfem.

Miris je dosta intenzivan, no meni ne smeta.

Moram reći da sam oduševljena kako mi ova mast djeluje na usnama. Jedino s čim bih mogla usporediti ovaj proizvod jest sa Carmexom u teglici. On je imao skoro isto djelovanje samo što me kod njega smetalo peckanje prvih nekoliko minuta. S ovim toga nema, a usne budu savršeno hidrirane. 

Stavljam ga prije spavanja i ujutro se budim sa nahranjenim usnama koje nisu "žedne" ponovnog mazanja što je rijetkost. Kod raznih balzama za usne najviše me smeta što ih moram svako malo mazati.

Iako se radi o masti, na usnama ne ostavlja vidljiv mastan trag. Također, nema onog teškog osjećaja na usnama gdje proizvod samo sjedi i ne radi ništa.

Ukoliko imate suhih dijelova na koži možete nanijeti mast na te dijelove i brže ćete ih se riješiti.


Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i stvarno vam ga preporučam ako imate suhe usne koje trebate često mazati i/ili suhe dijelove tijela. Javite mi ako ste ga isprobale ;)

Do  čitanja, xoxo



0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *