Olival Natural deo krema ~zeleni čaj


Pozdrav!

Vrući dani su nam stigli a s time i muke sa znojenjem :D Naravno, ne znojimo se svi jednako i netko vodi borbu sa neugodnim mirisima a kod nekoga to nije slučaj. Ova deo krema kao i ostale iz ove linije su prvenstveno namjenjene da neutraliziraju i spriječe pojavu neugodnih mirisa, a ne da suzbiju samo znojenje. Pa mogu odmah napomenuti da ukoliko se pojačano znojite i tražite nešto što će to smanjiti ovo nije za vas. 


Olival Natural deo krema je 100% prirodna. Ne sadrži aluminij, parabene, alkohol, konzervanse, sintetičke mirise i boje. Pogodne su za osjetljivu kožu. Također nije testirano na životinjama. U liniji se nalazi 5 vrsta ovih deo krema. 

Sastojci: 
Na samom vrhu se nalazi soda bikarbona, zatim kokosovo ulje, karite masac, eterična ulja..


Količina: 50 ml
Cijena: 29kn

Deo krema dolazi u posebno osmišljenoj tubici za doziranje. Ima 3 uska otvora kroz koji stiskom prstiju polako izlazi krema.

Kada se krema razmaže lagano se osjete sitne čestice sode bikarbone. Krema se upija sporije u kožu tako da vam savjetujem da pričekate sa oblačenjem majice barem 5 minuta kako nebi imali vidljive tragove. Nakon što bih pričekala da se upije, nisam primjetila neke tragove na odjeći.

Nisam imala nikakve neugodnosti kod nanošenja. Znači nije me ništa peklo iako bih kremu nanijela na svježe depilirane pazuhe, niti mi je izazvalo crvenilo i tomu slično. Krema je nježna, malo je masnije strukture i osjete se sitne mikročestice koje meni ne predstavljaju nikakav problem. Osjeti se blagi miris zelenog čaja.

Ako ste osoba koja se ne znoji pretjerano te tražite deo koji nema u sebi alkohol, aluminij i ostale lošije sastojke ovo je za vas. S ovom deo kremom, biti ćete sigurni da koristite sasvim prirodne sastojke koji će vam neutraizirati neugodne mirise tijekom dana. 

Meni je ovo dobra krema za neutraliziranje neugodniih mirisa, ali kako se ja pojačano znojim, treba mi nešto jače što će mi pomoći oko toga.

Pozitivne karakteristike:
  • prirodan proizvod
  • bez štetnih sastojaka
  • praktično pakiranje i doziranje
  • povoljna cijena
  • dobro obavlja svoju namjenu

Negativne karakteristike:
  • ne pruža zaštitu od znojenja
Jeste li probale Olival Natural deo kreme? Vaša iskustva?

4 komentari:

  1. Baš me je zanimalno kakva je! Hvala na iskrenoj recenziji! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj dezić i potpisujem sve što si napisala! meni se dogodila jedna neugodnost s njim...kada sam se tijekom dana oznojila, ostale su mi masne mrlje na majici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se isto uznojila s njim, ali sva sreća nije bilo masnih tragova :D huh

      Izbriši

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *