Potrošeni proizvodi / empties #7




Završio je još jedan mjesec i praktički možemo reći da nam je ljeto počelo :D jeeeeeei :) 
Znate da vam svakoga mjeseca pišem o tome što sam potrošila pa ako vas zanima nastavite čitati ;) 


Proizvod u kojem sam iznimno uživala je Afrodita SPA mousse za tijelo od jagode. Ovo je predivan proizvod koji odlično njeguje a usto pruža božanstven miris. Definitivno ću kupiti ponovno, samo kad potrošim ostale mazalice koje sam nakupila :D 

Avon Tempting gel za tuširanje od jagode i bijele čokolade mi je također odličan. O njemu možete više pročitati u ovom postu. Uživala sam koristeći ga. 

Balea Pink grapefruit gel za brijanje je već stoto pakiranje po redu. Zar je potrebno išta više reći :D 


Aussie Miracle shine regenerator mi je bio prosječan. Toliko su hvaljeni ovi proizvod a čini se da sam ja zabola baš u krivi. Bio je on okej, ali ništa posebno da bi se oduševila. Ovaj neću više kupovati, ali neki iz druge linije da.

SensiDent Mint voda za ispiranje usta mi nije bila nešto. Ne mislim ponovno kupovati, otkrila sam bolju :)

Dove sapun od arganovog ulja je vrh!!!!! Probala sam hrpu sapuna raznih brendova i Dove je definitivno najbolji što se sapuna tiče. Između Dove sapuna ovaj mi je defintivno najbolji. S nijednim nisam dobila takvu njegu, hidrataciju, užitak u mirisu i navedenom kao s njime. Ako koristite sapune kod tuširanja/kupanja, preporučujem vam da probate ovog ;) S ovime bi se usudila čistiti i lice no ne preporučam da koristte sapune za lice.


Uspjela sam potrošiti i nešto dekorative. Catrice HD liquid coverage puder mi je super. Već korisim novu bočicu. Zadovoljna sam kako izgleda na mojem licu, lijepo prekriva, dugo ostaje i ne izaziva nikakve neugodnosti. Tu je i  tekuća kamuflaža. Super mi je ovaj korektor, to je već treća ili četvrta tubica po redu. Zatim sam potrošila i Essenceov vodootporan tuš za oči. Moji kapci su inače masni ali ovaj eyeliner nekim čudom ne mrda sa očiju. Traje dok ga ne skinem, izvrsne je pigmentacije, ne isušuje i jako je povoljan. Našao se tu i Maybelline Color tattoo u nijansi Permanent taupe koji koristim za obrve. Jednostavno mi je savršen za tu namjenu.

I to bi bilo sve što sam potrošila prošlog mjeseca. Nadam se da vam ovi postovi pomažu jer mislim da kada potrošite do kraja neki proizod, možete steći ukupan dojam o njemu.

Pozdravljam vas do idućeg posta :)




0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *