Potrošeni proizvodi/ empties #6

Pozdrav drage moje :) 

Evo što sam potrošila prošli mjesec. Nema puno toga, ali volim vam svaki mjesec pokazati što sam potrošila kad su još friški dojmovi a i da se riješim smeća :D 
Mislim kako su ovo jako dobri postovi jer kad nešto potrošimo do kraja možemo steći pravi dojam o proizvodu.
Babylove blazinice su jako velike i baš su mi praktične. Treba mi jedna, eventualno dvije da skinem svu šminku sa lica. Ove veće su mi bolje od klasičnih manjih tako da i dalje nastavljam kupovati ovakve. O Trudi vlažnim maramicama sam vam već govorila u nekoliko postova, pa se ne želim ponavljati. Vrh su :) 
 
L'angelica vodica za usta mi je bila dobra. Kupila bih ponovno. Sad koristim onu od SensiDenta i nije mi dobra kao ova.Nivea micelarna voda za osjetljivu kožu mi je bila užasna i ne znam ni sama kako sam ju uspjela potrošiti. Definitivno ne želim više isprobavati njihove micelarne. Cottage tekući sapun od vanilije mi je bio dobar. Ne isušuje, blago se pjeni i ostavlja blagi miris na rukama. 


Balea Men pjena za brijanje za osjetljivu kožu je bila dobra. Ovo je malo veće pakiranje pa mi je trajala oko 2 tjedna jeeeei :D Balea gel za tuširanje s jednorogom je okej. Većinom sam ga koristila kao kupku. Ima mliječni miris, ne ostaje baš na koži. Ali ovo sam svejedno kupila samo zbog predivne ambalaže. 

Otišao je i Carmex balzam u teglici. Ova mazalica za usne je fenomenalna. Spasio je moje usne kad sam bila bolesna, u hladnim vremenima, ma spas za usne. Preporuka svima vama koje često morate mazati usne. S ovim nisam morala to stavlno raditi. Usne bi mi bile njegovane, jedino što bi nekima moglo zasmetati je blag osjećaj hlađenja u početku. No, on nestane nakon nekih 5 min.
Essence Coverstick mi je već stoto pakiranje po redu :D Odličan mi je za prekrivanje crvenila i nepravilnosti na licu. Stavljam ga prije tekućeg pudera.

I to je to. Javite mi svoje dojmove o ovim proizvodima ako ste ih probale ;)





2 komentari:

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *