BeautyBox ~ Svibanj



Pozdrav ljepotice :)
Jučer je na moja vrata opet stigla kutijica iznenađenja :D Ovu sam nestrpljivo iščekivala zbog proizvoda koji su bili najavljivani da će se nalaziti u njoj. Pa da krenemo od same kutijice. Dizajn joj se ovoga mjeseca promijenio. Kao što vidite na slikama, ladica je ukrašena šarenim, primamljivim slatkaćima koji jednostavno zazivaju lijepe asocijacije kao što su more, ljeto, odmor :) Na prednjoj strani kutije je balon, ptičice, srčeka i naravno neizostavni "makeup". Moram priznati da mi se izgled jako sviđa i mislim da će mi se odlično uklopiti ladica u kupaoni :D

E, sada možemo krenuti i na proizvode ;)
U kutiji se nalazi 7 proizvoda, od njih su 5 u full size veličini i 2 u obliku testera.



Ovo su proizvodi koji se nalaze u mojoj kutiji: 


5 full size proizvoda:

Nature's Bounty vitamini, Total Eye care- za zdrav vid s vitaminom A (moglo se dobiti B complex + vitamin C ili Triple strenght omega i Omega 3 Concentrate Krill oil fish oil) - 149 kn
Afrodita Cosmetics Sun Care marmelada bronze suho ulje 150 ml- 57 kn (neki su dobili marmeladu)
Catrice Cosmetics ICONails Gel Lacquer lak za nokte- 21,90 kn
Grubić design lančić za gležanj- 50 kn
Violeta Cotton Sensitive Normal higijenski ulošci- 8,99 kn

Tester proizvodi:

John Freida Miraculous Recovery Repairing šampon i regenerator (8ml svaki) - puna cijena 63,90 kn
Bouvier Cosmetics Rose Revival 2 uzorka po 2 ml- original ima 30 ml i košta 188 kn

Detaljnije o proizvodima:


Afrodita Sun Care marmelada u obliku suhog ulja sadrži šljokice i pridonosi da koža brže postigne preplanuli ten. Sadrži uljni kompleks od mrkve, maslina i oraha te bogato njeguje, hrani i vlaži kožu.

Moram priznati da sam se jako veselila kad sam vidjela da će jedan od ovih proizvoda biti u kutiji i potajno sam se nadala kako ću dobiti baš ovo ulje, jeeei : ) Ne moram ni govoriti kako sam ga odmah isprobala jer je bila savršena prilika za to. Sunce je pržilo, ja sam morala obavljati stvari po gradu pa eto kud bolje prilike nego da ga stavim i vidim kako djeluje. Bočica dolazi u tamnosmeđem pakiranju s pumpicom koja super raspršuje ulje. Ulje kad se nanese se brzo upija u kožu, ne ostavlja ju masnom. Koža mi bude glatka, njegovana, nahranjena. Pruža gotovo isti osjećaj kao kad bi nanijela klasično suho ulje (Olival čarobno ulje, Nuxe, itd.). A o mirisu da i ne pričam, predivan ljetni miris koji se zadržava par sati. Tu su i šljokice koje ovo ulje sadrži, no one su jako sitne i nisu baš vidljive. Na suncu vam se vidi da je koža sjajnija, ljepša ali ne vidite sad neke gromade od šljokica. Mislim da su one tu da bi dale taj ljepši sjaj koži.


Vitamini koje ne znam hoću li koristiti. Znam da je ovaj brend dosta hvaljen, ali nisam sigurna da mi je ovo potrebno.


Ja sam netko tko obožava nositi nakit na sebi. Pogotovo narukvice i to puuuuno narukvica, ogrlice, naušnice tako da je ovaj lančić za nogu našao vlasnicu koja će ga sigurno iznositi u ove ljetne dane :D Lančić je od metalne legure sa staklenom perlom. Prilično jednostavan i elegantan, pun pogodak ako mene pitate.


Catrice lak za nokte koji je na tržištu relativno nov, došao je u crvenoj boji, točnije pod nazivom 05- its all about that red. Zadnjih  mjesec dana furam samo crveni lak na rukama tako da se veselim isprobati ovu nijansu. Čitala sam da je dosta dugotrajan tako da je to plus. Uskoro isprobavanje :) 


Ulošci. Što reći? xD U jednom od mojih postova o ovoj kutiji ste mogle pročitati kako se samo nadam da neće staviti upravo ovakav proizvod u kutiju. Moji strahovi su se obistrinili xD Nooooooo, why God, why? hahahaha
Nema se što posbno tu komentirati :D Da, svima nama trebaju ovakvi proizvodi, ali ono, bolje nešto drugo stavite :D Da su bili tamponi, još ajd.... šalim se.


Za ovaj brend sam čula po prvi puta. Pokrenula ga je mlada zagrebačka poduzetnica koja je htjela spojiti prirodno i luksuzno a opet da bude pristupačno cijenom. Mislim da zasada nudi samo ovaj proizvod koji je dostupan na stranici Bouvier Cosmetics.

Za kremu se navodi:

"Bouvier Rose Revival krema obnavlja i revitalizira stanice kože te zaglađuje nepravilnosti iznutra, povećavajući kvalitetu besprijekornog tena. Pruža iznimnu glatkoću i svilenkast osjećaj, a aktivni sastojak hijaluron svojim anti-age učinkom vraća koži prirodnu čvrstinu."
Isprobala sam je jutros i sve što mogu reći je da stvarno pruža svilenkast, gladak osjećaj na licu te da se brzo upija u kožu. Da se osvrnem i na miris. Nisam netko tko voli miris ruže, ali ovaj je stvarno divan. Nije nimalo umjetan, već blag, pravi miris ruže, ali jaako nježan.



I kao posljednju stvar navodim John Freida šampon i regenerator. Oprala sam kosu ovim i ostala sam zapanjena koliko ovo paše mojoj kosi. Omg! Tijekom samog šamponiranja osjetila sam kako je šampon gust, gladak na kosi. Nakon regeneratora i ispiranja, kosa mi je tako mekana, nahranjena, hidratantna. Kada sam osušila kosu ona je ravna, bez malih baby vlasi koje štrče okolo. Izgleda kao da sam ju speglala plus što mi kosa nije suha na dodir. Ovo kupujem prvom prilikom! Drago mi je da sam otkrila za John Freida proizvode jer sumnjam da bi ih inače isprobala ;/

Ukupni dojam za ovomjesečnu kutijicu je dobar. Dobilo se dosta raznolikih proizvoda iz svake kategorije  koja pokriva njegu kose, noktiju, lica, tijela (vitamini), higijene i nakit. Kutijica zadovoljava različite potrebe i interese. Naravno, neće svatko biti oduševljen i zadovoljan jer mislim da to jednostavno nije moguće. Ali, vidi se napredak i to je pravac u kojem će, nadam se, ekipa iz BeautyBoxa nastaviti dalje i rasturiti u nadolazećim kutijama iznenađenja :) Išla sam računati i ukupna vrijednost sadržaja bi bila oko 300 kn što nije loše s obzirom da joj je cijena 99kn :)



Što vi mislite o ovoj kutijici? Jeste ju naručile? Kako biste bile zadovoljne s proizvodima koji se nalaze unutra? Pišite mi u komentrima ;)

Čitamo se, xoxo









0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *