BeautyBox ~ TRAVANJ

Bok svima :)

Evo konačno da natipkam i post o BeautyBox kutijici za travanj. Došla mi je još prije nekih tjedan dana, ali sam tek sada našla vremena da sve poslikam i napišem post. To ni nije loše jer sam stigla sve isprobati pa vam mogu prenijeti dojmove :)

Dakle, motiv s biciklom je isti kao i na prethodnoj kutiji, dok je dizajn ladice drugačiji. Ovo izdanje krasi cherry blossom tree :) 


U ovom izdanju dobila sam 5 proizvoda. Od toga su 4 proizvoda u full izdanju i jedan u putnom pakiranju.

Proizvodi koje sam dobila :
  • Dietpharm super naranča, originalno pakiranje 18 vrećica, 149,90 kn
  • Fa Soft& Control dezodorant, originalno pakiranje 150ml, 19,99 kn
  • Catrice Glam&Doll False Lashes maskara, originalno pakiranje, 9,5 ml, 31,90 kn
  • Batiste šampon za suho pranje kose, putno pakiranje 50 ml, (originalno 200ml, 29,90kn)
  • Bead it on narukvica, originalno pakiranje, 1 kom, 12,00 kn
Narukvica je full jednostavna, crna sa privjeskom ključa. Po meni ide uz bilo kakvu kombinaciju. 

Fa dezić sam isprobala i dobar mi je. Nježan je za područje pazuha, ne iritira, ne pecka. Miriše puderasto ali se osjeti blagi miris jasmina. Ne sprječava znojenje, samo neugodne mirise. 

Super naranča je dodatak prehrani s vitaminom C, cinkom i biljnim ekstraktima acerole, šipka i ehinacee. Ne sadrži dodane šećere, bojila i gluten. Pijem ju svako jutro, ima sličan okus kao Cedevita samo što nije slatka :D

Catrice maskaru nisam probala jer su mi 3 trenutačno u uporabi : D

Batiste šampon nema koja cura nije probala. Meni je super ova verzija, kao i ona sa babuškama :) Ovakva pakiranja su super za ubaciti u torbicu i za korištenje po potrebi. 

I to bi bilo sve što se moglo naći u travanjskoj kutijici. Za razliku od prošle s kojom nisam baš bila zadovoljna, ova mi je dobro sjela. Većina proizvoda je već u upotrebi, mislim da se svi proizvodi mogu iskoristiti i da dobro dođu.

Jeste i Vi naručile svoj primjerak? Kako Vam se čini? Pišite mi u komentarima ;) 


0 komentari:

Objavi komentar

©2015 Beautybysunshine8. Sva prava pridržana.. Pokreće Blogger.

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *